Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Zapowiedziano kosmiczną strategię Battlefleet Gothic: Armada

W uniwersum Warhammera 40K.

Studio Tindalos Interactive zapowiedziało, że planuje wykorzystać licencję na grę bitewną Battlefleet Gothic w nieco inny sposób, przenosząc akcję w przestrzeń kosmiczną.

Ogłoszona dzisiaj strategia czasu rzeczywistego Battlefleet Gothic: Armada pozwoli graczom wcielić się w dowódcę flotylli Imperium podczas walki z siłami Chaosu, a konkretnie Abaddonem.

Produkcja bazuje na silniku Unreal Engine 4, umożliwiając utworzenie własnej floty według własnych upodobań, walcząc o kontrolę nad kolejnymi sektorami galaktyki podczas Czarnej Krucjaty.

Członkowie załóg będą zdobywać doświadczenie, a w toku rozgrywki zamontujemy coraz lepsze systemy defensywne i ofensywne w kilku rodzajach jednostek.

Walkę stoczymy w czasie rzeczywistym. Pokierujemy także siłami innych ras, wcielając się w dowódcę sił Eldarów, Orków, a nawet samego Chaosu.

Grę wyda Focus Home Interactive, tylko na PC. Nie podano daty premiery. Tindalos Interactive to stosunkowo nowe studio, założone w 2010 roku.

Poniżej trzy pierwsze screeny z wczesnej wersji gry:

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze