Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

W 1999 roku Bungie pracowało nad Project Phoenix, grą „w stylu Minecrafta”

Z elementami strategii czasu rzeczywistego.

W zamierzchłej przeszłości 1999 roku, zanim Microsoft przejął Bungie, studio pracowało nad Project Phoenix.

W rozmowie z serwisem IGN, Jason Jones z Bungie po raz pierwszy zdradził informacje na temat anulowanej produkcji, która w założeniu była hybrydą strategii i rozgrywki w stylu Minecrafta.

To nie jest Project Phoenix

- Gra bazowała na technologii podobnej do Minecrafta - mówi Jones. - Mogłeś na przykład zbudować zamek z gotowych bloków, a potem go zburzyć. Ostatecznie projekt nie ujrzał światła dziennego, z powodu Halo. Zespół odpowiedzialny za Project Pheonix wielokrotnie musiał pomagać przy kończeniu Halo 1 i Halo 2.

- Renderowaliśmy rzeczy jak w Minecrafcie - kontynuuje. - To było fajne. Mieliśmy duże zamki, które można było niszczyć katapultami. Z dziur w ścianach wychodzili inni kolesie.

Project Phoenix miał uwzględniać także elementy strategii czasu rzeczywistego, ale ostatecznie studio nie mogło zdecydować się, co ostatecznie uwzględnić w grze, więc skupiono się na serii Halo.

- Czy powinniśmy przenieść wszystkie moce przerobowe na Halo, czy dalej kontynuować prace nad tą grą? Podjęliśmy decyzję i wybraliśmy Halo. Zespół rozwiązano, projekt porzucono. Ci ludzie wciąż tu pracują.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Halo 2

Xbox

Halo: Combat Evolved

PC

See 1 more

Halo: Combat Evolved

Xbox

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze