Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy League of Legends przepraszają za... jakość trailera

Za mało akcji!

Studio Riot Games słynie z fantastycznych trailerów dla swoich gier czy wydarzeń esportowych, więc gracze ze sporym rozczarowaniem przyjęli najnowszy materiał wideo, ich zdaniem odstający jakością od dokonań z przeszłości.

Mowa o opublikowanym wczoraj filmie „The Brink of Infinity”, promującym sezon 2023 w League of Legends. Nie ma jednak bohaterów z gry, zbyt wartkiej akcji czy nowego przeboju muzycznego, a raczej spokojny „przelot” po świecie oraz głos narratorki, a na końcu niebieskie ekran, niczym błąd systemu Windows.

Dzieło nie przypadło do gustu fanom i kciuków w dół jest obecnie niemal siedem razy więcej niż tych pozytywnych. „Po filmiku z 2022 roku nie wiem nawet jak zacząć wyjaśniać, jak wielkim rozczarowaniem jest ten rok” - zauważa jeden z komentujących, oddając ogólne odczucia społeczności.

„Nigdy nie sądziłem, że kiedykolwiek nie spodoba mi się trailer League” - dodaje inny zaskoczony miłośnik gry. Co interesujące, zalew negatywności zauważyło samo Riot Games, wystosowując oficjalny - pięcioczęściowy - komentarz na Twitterze.

Studio wyjaśnia, że w tym roku natknęło się na „bezprecedensowe okoliczności”, co zmusiło do „wybrania alternatywnej drogi” w temacie materiału wideo. „Wierzyliśmy, że nadal odda ducha szerszego uniwersum League” - zapewniają deweloperzy.

„Ale słyszeliśmy wasze uwagi i przyznajemy, że The Brink of Infinity nie jest napakowanym akcją i pełnym bohaterów trailerem, jakiego oczekiwaliście, co doprowadziło do dalszych spekulacji na temat inwestycji w tytuł” - dodano.

Ostatni fragment - o inwestycji - dotyczy pojawiającej się coraz częściej i raczej mało logicznej krytyki graczy, zdaniem których Riot Games osiągnęło już wszystko, co mogło osiągnąć w popularnym tytule i preferuje obecnie kłaść nacisk na rozwój strzelanki Valorant, konkurującej z CS:GO i Overwatch.

„Wierzymy, że League ma przed sobą jasną przyszłość i inwestujemy w nią, lecz z pewnością powinniśmy poprawić kwestię komunikowania tych planów” - zapewnia studio, obiecując więcej szczegółów w nadchodzących dniach.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze