Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Sims 4 dostanie w marcu jeden z bardziej oczekiwanych dodatków

Rozbudowane niemowlaki.

Już 16 marca The Sims 4 otrzyma rozszerzenie Razem Raźniej, znacząco rozbudowujące, jak w grze „działają” niemowlęta. To kwestia, o którą fani dopraszali się niemal od dnia premiery podstawowej produkcji, już w 2014 roku.

Tytuł oferuje siedem faz życia, lecz te początkowe są mało zaawansowane. Niemowlaki leżą po prostu w kołysce, wymagając opieki ze strony dorosłych. Dodatek zmieni sytuację, umożliwiając między innymi zmianę wyglądu bobaska w ramach edytora Create-A-Sim.

Co więcej, niemowlaki będą mogły przemieszczać się na czworaka, siadać, kąpać się, złościć na rodziców, być karmione piersią, a niezadowolone - ugryzą. Nowe czynności związane będą oczywiście z całą masą wyposażenia, które będzie można kupić i postawić w domu.

Nie zabraknie też społecznościowych interakcji niemowlaków, także ze zwierzętami. Nie jest obecnie jasne, czy nowości będą nową fazą życia między obecnym niemowlakiem (a więc bardziej noworodkiem) i „małym dzieckiem”, czy też po prostu rozbudowaniem tej pierwszej kategorii.

Jeśli zakupimy rozszerzenie do 27 kwietnia, otrzymamy pakiet Zabawa na Podwórku, obejmujący huśtawkę, zjeżdżalnię dziecięcą i nosidełko dla niemowląt. Również późniejsze fazy życia zostaną rozbudowane, obejmując choćby kryzys wieku średniego czy prośby rodziny o wprowadzenie się.

„We wspólnym życiu pojawią się okazje do kłótni i zgody, które będą wpływać na dynamikę rodziny i relacje Simów z jej członkami” - czytamy w opisie mechaniki więzi społecznych. Simy będą też miały preferencje, które wpłyną na to, czy się z kimś polubią, czy wręcz przeciwnie - zostaną wrogami.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Sims 4

PS4, Xbox One, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze