Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Evil Within 2 - rozdział 13: Twierdza

Do siedziby Theodore'a.

Ta misja rozgrywa się w dzielnicy z teatrem, którą już odwiedzaliśmy przed walką ze Stefano. Okolica jest jednak wyraźnie odmieniona płomiennym wpływem ojca Theodore'a.

Po rozmowie z Hoffman nie zapomnij zabrać karabinu Torres, który leży obok jej ciała. Pozbieraj zasoby i przejdź do komputera, by dostać się do kryjówki w dzielnicy biznesowej. Tam zapisz grę, zadbaj o stworzenie przedmiotów i rozwój postaci. Wyjdź na zewnątrz.


Naprawa miotacza ognia

Zanim przejdziemy do głównego celu misji, warto naprawić miotacz ognia, który zabraliśmy wcześniej O'Nealowi. By tego dokonać, musisz pokonać dwóch przeciwników z miotaczami. Pierwszego zobaczysz na trawniku przed kryjówką. Po wyjściu na zewnątrz poczekaj chwilę, a oponent spali jednego mutanta. Zakradnij się w tym czasie za skrzynie.

Teraz wróg z miotaczem zacznie poruszać się określoną ścieżką, przystając trzy razy by na ślepo strzelać ogniem. Poczekaj, aż będzie dalej i przejdź za samotną skrzynię na trawniku. Potem poczekaj, aż wróg się zbliży i użyje miotacza, a gdy zacznie znowu się oddalać, zacznij go okrążać - odbij w prawo, a potem zajdź wroga od tyłu.

Tego wroga warto zajść od tyłu, co nie jest trudne, gdy przyjrzysz się jego ścieżce patrolowania okolicy

Udany cios z ukrycia zabierze przeciwnikowi sporo punktów życia, ale go nie zabije. Szybko się oddal i strzelaj ze snajperki - powinny wystarczyć cztery strzały z tej broni, średnio ulepszonej, a także dodatkowo 3-4 strzały ze strzelby. Możesz też użyć harpunów. Po walce podnieś część do naprawy miotacza ognia.

Drugi wróg z miotaczem jest przy głównej ulicy po prawej stronie. Skradaj się przy budynku stacji, przejdź w prawo, przy kolumnach, a wróg pojawi się przed tobą. Jeżeli szybko zareagujesz, możesz zajść go po cichu od tyłu. Nawet jeżeli ci się nie uda, musisz teraz uciekać w stronę kryjówki - tam będzie więcej miejsca na walkę. Użyj zamrażającego bełta, by ułatwić sobie starcie.

Po pokonaniu przeciwnika zabierz część miotacza - możesz teraz skonstruować broń w warsztacie. Masz na początku pełny zbiornik paliwa, ale staraj się zachować przynajmniej połowę do końcówki następnego rozdziału (choć możesz też paliwo tworzyć).


Hotel i eskortowanie Hoffman

Teraz pora na główną misję - musisz udać się do hotelu niedaleko kryjówki Sykesa. Byłeś już tam przy okazji misji w rozdziale siódmym. Sam zdecyduj, czy wolisz pokonać wrogów na ulicach, czy też ich unikać. Wszystko zależy od tego, czy masz dużo amunicji. Jeżeli nie - oszczędzaj ją lepiej na później.

Gdy dotrzesz na główną ulicę przy hotelu, pojawi się wróg z miotaczem. Najrozsądniej będzie się skradać i go unikać. Nie warto marnować nabojów. Nawet jeżeli wróg cię zauważy, to po prostu biegnij do hotelu. Gdy wejdziesz do środka, będziesz bezpieczny. Sebastian skontaktuje się z Hoffman, by zjawiła się na miejscu.

Teraz po rozmowie z kobietą koniecznie zbierz wszystkie zasoby i skorzystaj z lustra, jeżeli masz że do wydania lub chcesz coś stworzyć (polecamy ulepszyć siłę ognia pistoletu). Potem porozmawiaj z Hoffman ponownie, by rozpocząć finalny etap zadania.

Po scence twoje zadanie jest w teorii proste - musisz iść obok agentki, pozostawać w obszarze nieogarniętym płomieniami i pokonywać potwory, które was atakują. Na początku jeden spróbuje przedrzeć się od przodu. Celuj w głowę - monstra wydają się na tym etapie nieco słabsze niż zwykle. Zwróć uwagę, że Hoffman ma przy sobie zapas amunicji do pistoletu, możesz do niej podejść i zabrać naboje.

Hoffman ma przy pasku zapas amunicji do pistoletu

Drugi przeciwnik zaatakuje od tyłu. Kolejni mogą już nadchodzić z różnych stron. Na poziomie Przetrwanie maksymalnie naraz zaatakuje was dwóch wrogów, trzeci może nadejść najwyżej zaraz po nich. Większym problemem niż ich pokonanie, jest ich dostrzeżenie przez ścianę ognia.

Po drodze zwracaj uwagę na ziemię - co jakiś czas natkniesz się na skrzynki i skrzynie z zaopatrzeniem (białe i szare). Znajdziesz tam trochę amunicji czy zasoby. Uważaj tylko, by nie zatrzymać się na zbyt długo, bo dosięgną cię płomienie.



Choć głównie powinieneś korzystać z pistoletu (teraz już rewolweru), bo w razie niebezpieczeństwa użyj strzelby. Tu wystarczy jeden strzał z bliska w głowę płonącego zombie.

Gdy dotrzecie do odpowiedniego miejsca, zacznie się scenka. Bohaterowie zaczną biec do twierdzy. Po scence przejmiesz kontrolę nad Sebastianem już w budynku i zacznie się nowy rozdział.

Komentarze