Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Spider-Man 2 - Jak za dawnych czasów

Peter wspomina naukę w liceum.

Podczas przechodzenia fabuły gry Marvel’s Spider-Man 2, Peter Parker dostaje wiadomość od MJ, aby spotkał się z kobietą w swoim domu. Nagle pojawia się tam też niespodziewany gość - misja główna Jak za dawnych czasów.


Na tej stronie:


Posprzątaj dom

Po otrzymaniu telefonu od MJ i wysłuchaniu kobiety podążamy za znacznikiem do domu Petera. Oglądamy scenkę i sprzątamy nieco w domu. Przede wszystkim musimy wyrzucić zepsute owoce (1) i pudełko (2) po azjatyckim jedzeniu do kosza przy tylnych drzwiach (3). Następnie możemy obejrzeć inne interaktywne przedmioty na parterze, aż MJ zawoła nas do pokoju przy kuchni. Rozmawiamy z nią, oglądamy zdjęcie i wchodzimy na piętro.

Po dotarciu do pokoju Petera wchodzimy w interakcję z tablicą korkową, co uruchomi przerywnik filmowy z wspomnieniem. Schodzimy po schodach na dół i oglądamy kolejną scenkę. Pojawi się Harry, który da nam rower. Na razie po prostu podążamy za przyjacielem, aż dojedziemy do szkoły.


Wyjmij pendrive’a z szafki Petera

Po kolejnej scence zostaniemy przeniesieni do wspomnienia. Początkowo podążamy za Harrym w głąb budynku szkoły. Po dotarciu do drzwi wchodzimy z nimi w interakcję i oglądamy scenkę. Następnie łapiemy za wózek z radiem i popychamy go w stronę kartonowej sylwetki Flasha. Kiedy woźny pójdzie sprawdzić źródło hałasu, my podążamy dalej za Harrym.

Nasz towarzysz zatrzyma się przed kolejnymi drzwiami, które otwieramy. Zauważy nas strażnik, przed którym uciekniemy i wskoczymy na sufit. Unikając wykrycia przez światło latarki przechodzimy uchylonym oknem do sali obok, a stamtąd drugim uchylonym oknem do przeszklonego pomieszczenia. Zeskakujemy na podłogę i kiedy strażnik się odwróci to przechodzimy do pokoju naprzeciwko.

Wciskając przyciski wyświetlone na ekranie szybki wskakujemy na sufit i wchodzimy do szybu wentylacyjnego. Wewnątrz podchodzimy do kraty podświetlonej na czerwono i zeskakujemy na dół do pracowni fotograficznej. Poszukiwany zbiornik z pajęczą siecią znajdziemy przy umywalce. Oglądamy scenkę, po której ponownie wskakujemy na sufit i wchodzimy do szybu.

Tym razem jednak skręcamy w lewo, zaklejamy siecią wentylator i przechodzimy dalej. Na końcu pozornie ślepej uliczki otwieramy kratę po lewej i kontynuujemy czołganie się w szybie. Następnie schodzimy kratą w podłodze na niższy poziom. Trafimy do pomieszczenia, gdzie strzelamy siecią w telewizor albo balony, aby odwrócić uwagę strażnika. Następnie wychodzimy drzwiami po lewej lub prawej.

Aby łatwiej było się nam przemieszczać, zaraz po wyjściu z pomieszczenia możemy wrócić na sufit. Przechodzimy przez uchylone okno do magazynu sprzętów sportowych i otwieramy okno na drugim końcu, którym przechodzimy z powrotem na korytarz. Ponownie trafimy na woźnego. Strzelamy siecią w kubeł na śmieci, aby go przewrócić, następnie wciskamy oba spusty kontrolera, aby szybko przejść przez drzwi. Oglądamy scenkę, po której czeka nas krótka mini-gra w koszykówkę. Używamy analogów lub sterowania ruchowego do celowania i wciskamy spusty, aby rzucić piłkę.


Odwróć uwagę policji

Następnie przeniesiemy się do kolejnego wspomnienia i ponownie podążamy za Harrym. Po dotarciu do windy chowamy się pod stoły i strzelamy siecią w balony, aby strażnik zjechał z powrotem na dół. Wychodzimy spod stołów i podchodzimy do oznaczonej znacznikiem szafki po lewej. Po kolejnej scence znajdziemy się w Sali gimnastycznej. Teraz musimy aktywować trzy elementy otoczenia, aby odwrócić uwagę policjantów. Pierwszym z nich będzie konsola DJ-ska przy trybunach.

Następnie odwracamy się na drugą stronę sali i wysuwany także same trybuny. Ostatnim z obiektów do aktywacji jest aparat fotograficzny ustawiony zaraz obok wysuniętych przez nas wcześniej trybun. Po odwróceniu uwagi wszystkich chwytamy się żyrandola na środku sali i zjeżdżamy na sieci w dół. Kiedy będziemy wystarczająco blisko strażnika, uruchomi się scenka, w której Peter zabierze mu pendrive. Na tym misja zakończy się, a my automatycznie rozpoczniemy kolejne zadanie - Nie na mojej zmianie.

Następnie: Spider-Man 2 - Nie na mojej zmianie

Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Spider-Man 2 - Pokaż mi Nowy Jork, Zapiaszczony kostium

Read this next