Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Rynek gier ma problemy z nadmiernymi obietnicami - przyznaje twórca Anthem

Ważna jest uczciwość.

Aaryn Flynn - szef BioWare między innymi za czasów premiery Anthem - przyznał w jednym z ostatnich wywiadów, że rynek gier wideo powinien bardziej uczciwie podchodzić do obietnic i budowania podekscytowania u graczy.

- Moim zdaniem gracze są ostatecznie całkiem uczciwi. Chcą świetnych gier, które mają być dopracowane i szanujące ich wolny czas - mówił menedżer w rozmowie z serwisem VGC.

- Jeśli chodzi o te kwestie, nasza branża w przeszłości obiecywała za dużo, a dostarczała za mało. Rozczarowani gracze to bardzo często wynik oczekiwań, które studio ustala, ale których nie realizuje. Rozumiem to...

Flynn nawiązał zapewne do Anthem, które zakończyło się spektakularną porażką i ewentualnym porzuceniem tytułu. Mężczyzna wyjaśnił, że on sam - oraz jego nowe studio Inflexion, złożone z wielu innych weteranów BioWare - wyciągnęło „wartościowe lekcje” z przeszłości.

- Trzeba być szczerym i uczciwie mówić, jaka jest sytuacja. „Niektóre z tych planów są wyzwaniem i wolimy poświęcić na nie więcej czasu niż opublikować coś z kompromisami” - opisał przykładowo.

- Moim zdaniem większość graczy się tym zgodzi. Obecnie na rynku jest tyle opcji... Konsumenci zagrają w coś innego, jeśli nie zaoferujemy wystarczająco dużo treści, co może być dobrym albo złym zjawiskiem, w zależności od gry.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze