Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Rozciągnięte niemowlaki straszą graczy w The Sims 4

Interesujący błąd.

The Sims 4 rozbudowało niedawno to, jak w grze „działają” niemowlęta. Choć na element czekano od premiery w 2014 roku, obecnie potrzeba jeszcze kilku łatek, ponieważ nie brakuje błędów.

Szczególne „przerażenie” wśród grających wywołują groteskowo rozciągnięte dzieciaki, rodem z horroru. „Będzie dobre skakać przez płotki, gdy dorośnie” - żartuje jeden z fanów w serwisie Reddit. Inny użytkownik zastanawia się, czy ojcem nie jest przypadkiem Slenderman. „Zgodnie z oczekiwaniami” oraz „I tak działa lepiej, niż można było się spodziewać” to natomiast komentarze weteranów serii.

Problem z wydłużonymi niemowlakami trafił już do oficjalnej pomocy technicznej Electronic Arts, więc można się spodziewać, że zostanie naprawiony. Część graczy spekuluje, że winny jest fakt, iż małe modele dzieci starają się wykonywać - lub są celem - interakcje zarezerwowane dla większych postaci.

Poza tym aktualizacja działa raczej sprawnie i przypomniała między innymi o popularnym „wyzwaniu setki dzieci”, gdzie celem jest urodzenie takiej liczby potomków w jak najmniejszej liczbie pokoleń (z setką różnych ojców).

Strach się bać

Niemowlaki zawsze były w grze dostępne, lecz początkowe fazy życia były mało zaawansowane. Dodatek Razem Raźniej (oficjalna premiera dziś wieczorem) zmienia sytuację, umożliwiając między innymi zmianę wyglądu bobaska w ramach edytora Create-A-Sim.

Co więcej, niemowlaki mogą przemieszczać się na czworaka, siadać, kąpać się, złościć na rodziców, być karmione piersią, a niezadowolone - gryzą. Nowe czynności związane są oczywiście z całą masą wyposażenia, które można kupić i postawić w domu.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Sims 4

PS4, Xbox One, PC, Mac

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze