Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

RoboCop: Rogue City jednak nie trafi na Switcha. Twórcy zmienili plany

Jest potwierdzenie od wydawcy.

W pierwszych zapowiedziach RoboCop: Rogue City mogliśmy znaleźć informacje o planach wydania gry na Nintendo Switch, jednak w kolejnych komunikatach takiej wzmianki już brakowało. Wydawca Nacon potwierdził, że wersja na przenośną konsolę została anulowana.

W tym momencie nie mamy żadnych planów dotyczących wydania na Nintendo Switch” - przekazano w krótkim oświadczeniu dla serwisu Gematsu. Wypowiedź da się oczywiście interpretować na kilka sposobów. Być może wersja na Switcha powstanie tylko wtedy, gdy gra osiągnie finansowy sukces na innych platformach? A może twórcy wypatrują już premiery następcy konsoli, by nie musieć przejmować się ograniczeniami słabszego sprzętu? Więcej dowiemy się zapewne z kolejnych komunikatów.

Decyzja raczej nie zaskakuje, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę dosyć wysokie wymagania sprzętowe na PC - zalecana karta RTX 3070 - oraz plan wydania gry wyłącznie na konsolach obecnej generacji. Po drodze nie obyło się bez kilku opóźnień - z początku produkcja miała zadebiutować w czerwcu. Za finalny termin wyznaczono jednak 2 listopada obecnego roku.

Dla przypomnienia: w RoboCop: Rogue City wcielimy się w tytułowego metalowego policjanta. Wyposażeni w wachlarz potężnych broni zwalczamy przestępczość mnążącą się w Detroit. Warto zaznaczyć, że do kultowej roli powraca sam Peter Weller, który wcielał się w RoboCopa w oryginalnym filmie oraz w sequelu.

Za produkcję odpowiada krakowskie studio Teyton, które w swoim katalogu ma już inne tytuły oparte na popularnych markach, jak Rambo: The Video Game z 2014 roku czy nieco cieplej przyjęte Terminator: Resistance. Demo gry spotkało się z bardzo ciepłym odbiorem podczas Steam Next Fest, zdobywając nawet piąte miejsce w rankingu najchętniej sprawdzanych gier.

Read this next