Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

RoboCop: Rogue City dowiózł. Twórcy chwalą się ocenami i wielką liczbą graczy

Najlepsza premiera w historii dewelopera i wydawcy.

Wydany 2 listopada RoboCop: Rogue City to wielki sukces polskiego studia Teyon. Zadowolony jest także wydawca, czyli firma Nacon, która pochwaliła się wysokimi ocenami strzelanki oraz zaangażowaniem graczy.

Deweloperzy - których najbardziej znane dzieła to dwie poprzednie gry na licencji, czyli Terminator: Resistance i Rambo: The Video Game - poinformowali, że RoboCop: Rogue City zaliczył najlepszy start w historii zarówno Teyonu, jak i Naconu.

RoboCop: Rogue City przerósł nasze oczekiwania i dokonał prawdziwego wyczynu, jeśli chodzi o Nacon. Jesteśmy naprawdę dumni, że mogliśmy współpracować ze studiem Teyon” - podsumowuje wydawca.

W komunikacie czytamy też o 92% pozytywnych recenzji na Steamie (aktualnie już 93%) oraz 435 tys. graczy, którzy uruchomili RoboCopa, rozgrywając 2,7 mln sesji. To z pewnością imponujące liczby, biorąc pod uwagę kaliber gry, który można raczej określić mianem AA.

Deweloperzy przygotowali też trailer gromadzący pochlebne opinie mediów z całego świata. Oceny faktycznie są wysokie, choć nie idealne. Tak aktualnie prezentują się noty RoboCop: Rogue City w serwisie Metacritic:

  • PS5 - 72/100
  • Xbox Series X/S - 74/100
  • PC - 75/100

Podobnie jak na Steamie, oceny użytkowników są już nieco wyższe i aktualnie średnia wynosi 8,6 punktów.

Jednym z obszarów, na których RoboCop: Rogue City zaskakuje najbardziej, jest z pewnością grafika. Digital Foundry uważa, że to jedna z najbardziej imponujących gier generacji, która jako jedna z niewielu wykorzystuje niemal pełny wachlarz możliwości Unreal Engine 5. „To trochę dziwne, że mały deweloper dostarcza tak zaawansowany technicznie tytuł na UE5, ale tak właśnie jest w tym przypadku” - stwierdziła redakcja.

Read this next