Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Program Łatania Kerbali. Ponad 300 poprawek w nowym patchu

Kolejne łatki są już w drodze.

Kerbal Space Program 2 otrzymało pierwszą dużą aktualizację zawierającą ponad 300 poprawek. Twórcy skupili się na rozwiązaniu problemów z optymalizacją oraz wyeliminowaniu najbardziej widocznych błędów.

Jak dowiadujemy się z oficjalnego komunikatu, łatka skupia się na dopracowaniu fizyki obiektów oraz usprawnieniu wydajności rozgrywki. Ekrany ładowania powinny być krótsze, a błędy tekstur rzadziej spotykane. Zmniejszono również ogólną zasobożerność gry i dodano opcję automatycznego zapisu przy ważniejszych momentach rozgrywki. Pełną listę zmian znajdziemy na oficjalnym forum.

Studio Intercept Games stawia sprawę jasno. Łatka nie rozwiązała wszystkich problemów, przez które gra spotkała się z co najwyżej mieszanym przyjęciem na premierę. Faza wczesnego dostępu rządzi się jednak własnymi prawami, dlatego graczom pozostaje uzbroić się w cierpliwość.

Przy okazji ogłoszono, że trwają już prace nad patchem 2.0. Fani mogą liczyć na kolejne usprawnienia rozgrywki w postaci poprawionego systemu budowania i jeszcze lepszej fizyki latania. W planach jest również rozwiązanie problemu eksplodujących bez powodu rakiet. Data premiery aktualizacji pozostaje na ten moment nieznana.

Studio Intercept Games wciąż stara się naprawić konsekwencje nieudanego lądowania we wczesnym dostępie, nie pomagają w tym jednak problemy techniczne oraz wysoka cena gry. Statystyki serwisu SteamDB zdają się mówić same za siebie - Kerbal Space Program 2 cieszy się aktualnie mniejszym zainteresowaniem niż „jedynka” z 2015 roku.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Kerbal Space Program 2

PS4, Xbox One, PC

O autorze
Awatar Nikodem Idziak

Nikodem Idziak

News Writer

Kolekcjonuje wszystko, co bezużyteczne - od platynowych trofeów, po butelki po winie. Zakochany w RPG-ach, ambiencie i twórczości Boba Rossa.
Komentarze