Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nowy trailer Vampire The Masquerade Bloodlines 2 pokazuje wampiry klanu Brujah

Kolejny poznamy w przyszłym tygodniu.

Twórcy gry Vampire The Masquerade Bloodlines 2 zaprezentowali nowy zwiastun nadchodzącej gry, tym razem prezentujący zdolności pierwszego z czterech możliwych do wyboru wampirzych klanów. Wybór padł na rebeliancki klan Brujah, którego dominującą cechą są zdolności bojowe.

Jak możemy zobaczyć na krótkim teaserze, rozgrywka jako wampir Brujah skupia się przede wszystkim na rozwiązywaniu konfliktów poprzez walkę wręcz. Na materiale widzimy między innymi skrytobójstwo przez wypicie krwi, wykonywanie efektownych uników oraz potężną szarżę, która wbija przeciwnika w ścianę za nim. Na początku roku deweloperzy opublikują pełną listę Dyscyplin (umiejętności) jakimi będą mogli posługiwać się gracze wybierający ten klan.

Brujah to klan uczonych, klan radykałów, klan powszechnie błędnie oceniany jako awanturnicy szukający kłopotów. Brujah w pełni poświęcają się swoim ideałom oraz pasjom. A jeśli dysponują nadprzyrodzoną siłą, dzięki której walczą o swoje ideały, to kto może im się przeciwstawić? Bunt jednoczy ich krew, ale to, czy jest to bunt poprzez subtelne wspieranie jakiejś sprawy, czy też zdemolowanie miasta podobne do podpalenia Rzymu, zależy tylko od charakteru danej osoby” - czytamy w opisie klanu na stronie wydawcy.

Jak możemy się ponadto dowiedzieć, w grze na start dostępne będą do wyboru cztery klany - kolejny zostanie zaprezentowany za tydzień - a dwa kolejne zostaną dodane po premierze w formie dodatków DLC, z czego jeden zaoferuje unikalny wątek fabularny. Przypomnijmy, że w uniwersum World of Darkness, na którym opiera się gra, znajdziemy w sumie 13 wampirzych klanów, z czego w pierwszej odsłonie serii Bloodlines dostępnych było siedem, także studio The Chinese Room ma w czym wybierać.

Oprócz wspomnianego klanu Bruja, w grze z 2004 roku mogliśmy także wcielić się w podobnych do wilkołaków Gangrelów, szalonych Malkavian, przerażających Nosferatów, manipulujących innymi Toreadorów, posługujących się magią Tremere oraz kochających pieniądze i władzę Ventrue. Wybór wpływał nie tylko na umiejętności i statystyki z jakimi zaczynaliśmy grę, ale potrafił drastycznie wpłynąć na rozgrywkę - przykładowo Malkavianie ciągle słyszeli wewnętrzny głos, a Nosferaci musieli się przemieszczać kanałami.

Read this next