Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Niezależny horror P.A.M.E.L.A. opóźniony

O kilka miesięcy.

Futurystyczny horror P.A.M.E.L.A. nie ukaże się jednak jesienią. Deweloperzy ze studia NVYE poinformowali, że wbrew wcześniejszym planom, gra zostanie wydana dopiero w lutym przyszłego roku.

Na razie twórcy nie są w stanie podać dokładnego terminu debiutu. Obiecują jednak, że konkretną datę premiery ujawnią tuz po Nowym Roku.

Autorzy tłumaczą, że powodem opóźnienia jest fakt, iż potrzebują dodatkowego czasu na dopracowanie projektu oraz implementację kolejnych elementów rozgrywki.

Zobacz na YouTube

Akcja produkcji osadzona zostanie w Edenie - utopijnym mieście, które niegdyś tętniło życiem, a obecnie jest opanowane przez potwory. Podczas zabawy gracze zbadają okolicę, odkrywając tajemniczą historię metropolii.

Najpierw trzeba będzie jednak postarać się przetrwać w niegościnnych warunkach, co wiązać ma się ze zbieraniem surowców i cennego wyposażenia. Do tego poszukiwanie prowiantu, dbanie o sen oraz budowę schronienia i umocnień - za pomocą zaawansowanej technologii.

W trakcie eksploracji Edenu natkniemy się na wrogo nastawionych tubylców, z którymi staniemy do walki. Nie zabraknie też współpracy z tytułową sztuczną inteligencją.

Po śmierci nasza postać straci wyposażenie oraz ulepszenia, ale otaczający świat nie ulegnie zmianie. Dostępny będzie także tryb hardcore, w którym po zgodnie stracimy wszelkie postępy.

P.A.M.E.L.A. powstaje z myślą o PC.

Read this next