Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Konkurent The Sims zalicza opóźnienie. W Life By You nie zagramy w tym roku

Twórcy wykorzystają dodatkowy czas na ulepszanie gry.

Paradox Interactive ogłosił, że ich wyczekiwana produkcja Life By You trafi do graczy później, niż zakładano. Zagramy co prawda dopiero w przyszłym roku, ale deweloperzy zamierzają wykorzystać dodatkowy czas na dopracowanie kluczowych elementów rozgrywki.

Jak przekazał reżyser gry Rod Humble w opublikowanym materiale video, premiera we wczesnym dostępie została przesunięta z września tego roku na 5 marca 2024 roku. Studio Paradox Tectonic w tym czasie wprowadzi poprawki wyglądu gry oraz intefejsu, bazując na opiniach testerów. „Te ulepszenia nie tylko wpłyną na ogólny wygląd i odczucie a w grze, ale też uczynią tytuł bardziej wszechstronnym doświadczeniem dla graczy” - powiedział Humble.

Jednocześnie twórcy wprowadzą poprawki do narzędzi moderskich, aby gracze mieli lepsze możliwości tworzenia niestandardowych elementów do gry. Konkretne szczegóły zmian, w tym projekt odświeżonego interfejsu, zostaną przedstawione w kolejnej wiadomości od deweloperów, która zostanie opublikowana już niedługo.

Aby wynagrodzić graczom dłuższy czas oczekiwania, osoby składające zamówienia przedpremierowe dostaną gratis DLC Night Club Vibe Pack, zawierający zestaw mebli inspirowanych nocnymi klubami, które gracze mogą wykorzystać podczas projektowania domów. Warto mieć jednak na uwadze, że ze względu na przesunięcie daty premiery, zakup preorderów złożonych w Epic Games Store zostanie automatycznie zwrócony, ale będzie można je od razu kupić na nowo.

Przypomnijmy, że Life By You zostało zapowiedziane na początku roku. Reżyser gry Rod Humble wcześniej przez wiele lat piastował stanowisko producenta wykonawczego serii The Sims, nadzorując powstanie drugiej i trzeciej odsłony cyklu. Podobnie do symulatorów od Electronic Arts, produkcja Paradoxu skupi się na projektowaniu budynków oraz kierowaniu codziennym życiem stworzonych postaci.

Read this next