Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kolejne 25 minut gameplayu z obiecującego BioMutant

Początek kampanii.

Serwis IGN zarejestrował 25 minut gameplayu z obiecującego BioMutant od THQ Nordic. Otrzymujemy to samo demo, które prezentowano na Gamescomie, choć w rozszerzonej formie, obejmującej dwa razy więcej rozgrywki.

Zaczynamy więc od edytora postaci, w którym obserwujemy nie tylko statystyki postaci, ale możemy także dość swobodnie modyfikować malowanie futra naszego sympatycznego bohatera.

Odwiedzimy przeróżne światy

Następnie czas na pierwszą walkę - zapewne w celu zapoznania się z podstawami sterowania, choć przeciwnik jest dość spory i niebezpieczny.

Gracz przedziera się przez post-apokaliptyczne lokacje, zbierając punkty doświadczenia w ramach eksterminowania kolejnych mutantów. Jest nawet kamera w zwolnionym tempie na koniec starcia - prawie jak Batman.

Nieco dalej futrzak znajduje opuszczony warsztat, czyli idealne miejsce na prezentację rzemiosła, za pomocą którego tworzymy nowe wyposażenie - o ile mamy odpowiedni składniki.

Nasz bohater ma też szereg umiejętności specjalnych, przydatnych podczas rozwiązywania prostych zagadek logicznych: jest telekineza do przesuwania przedmiotów czy też błyskawicznie rosnące grzyby, służące za trampolinę.

Cover image for YouTube video25 Minutes of BioMutant Gameplay - PAX 2017

Platformy docelowe dla gry niezależnego studia Experiment 101, złożonego po części z pracowników odpowiedzialnych w przeszłości za Just Cause, to PC, PS4 i Xbox One.

Premiera w przyszłym roku - nie znamy jeszcze konkretnej daty.

Ogólnym celem produkcji będzie przejęcie kontroli nad odwiedzanymi terenami - poprzez zjednoczenie zamieszkujących je plemion, lub po prostu przez ich wyeliminowanie.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Biomutant

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze