Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Johnny Silverhand wreszcie wygląda jak Keanu Reeves. Zmiana w patchu 2.0 do Cyberpunk 2077

Niby drobiazg, a cieszy.

Wyczekiwana aktualizacja Cyberpunka 2077 w końcu trafiła do graczy, którzy szybko zauważyli pewną subtelną, ale dość istotną zmianę. Model Johnny'ego Silverhanda został znacząco poprawiony i znacznie bardziej przypomina teraz Keanu Reevesa, niż jeszcze jakiś czas temu.

To jedna z tych zmian, których potrzebowaliśmy, choć nawet nie zdawaliśmy sobie z tego sprawy. O ile na materiałach promocyjnych oraz w trailerach można było bardzo łatwo rozpoznać aktora, który użyczył Johnny'emu twarzy (i głosu w wersji angielskiej), o tyle w trakcie zwykłej rozgrywki można było odnieść wrażenie, że coś jest nie tak. Poprzedzająca wydanie dodatku Widmo Wolności łatka najwyraźniej wprowadza też zmiany w wyglądzie Johnny'ego.

Prawdopodobnie chodziło o dość gładką cerę i nieco uproszczony model twarzy Keanu Reevesa, którego znamy przecież z kinowych hitów, wiec wszelkie niezgodności z wyglądem aktora bardzo łatwo zauważyć. Deweloperzy CD Projektu postanowili coś z tym zrobić i znacznie poprawili model Johnny'ego, który prezentuje się teraz bardziej szczegółowo - wliczając w to liczne niedoskonałości i wzbogacony układ mięśni twarzy.

Gracze komentujący zmiany na Reddicie są raczej zgodni, że nowy model prezentuje się o wiele lepiej. „Keanu Reeves wygląda teraz jak Keanu Reeves, a nie jak portret pamięciowy Keanu Reevesa” - czytamy w komentarzu użytkownika asianblockguy. „Wow, myślałem, że Johnny wyglądał dziwnie, no grałem na minimalnych ustawieniach” - dodał AHomicidalTelevision. „Kurka wodna, zapiera dech w piersi” - wtóruje im Professional-Bread66.

Gracze twierdzą też, że poprawek doczekały się także modele kilku innych postaci, między innymi Jackiego. Warto też zauważyć, że zmiany zauważono jeszcze przed premierą aktualizacji - ulepszony wygląd Johnny'ego wyłapano w udostępnionych przez CD Projekt materiałach prasowych dotyczących usprawnień graficznych i techniki Ray Reconstruction wprowadzonej w łatce 2.0.

Read this next