Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Divinity: Original Sin 2 zadebiutuje 14 września

Jest też nowa łatka wczesnej wersji.

Belgijskie studio Larian ujawniło datę premiery finalnego wydania Divinity: Original Sin 2. Gra ukaże się 14 września na PC.

Jednocześnie opublikowano kolejną łatkę wczesnej wersji produkcji, która dostępna jest w programie Early Access na Steamie. Aktualizacja wprowadza szereg nowości, w tym dwa następne obszary z wątkami fabularnymi osadzonymi po wydarzeniach w forcie Joy.

Wycieczka krajoznawcza

Twórcy dodali również dialogi umożliwiające pogłębienie relacji z towarzyszami. Prowadząc rozmowy z przyjaciółmi, uzyskamy szczegółowe informacje na temat członków zespołu.

Jest też kolejna postać - trudzący się piractwem krasnolud znany jako Bestia. W przyszłości stanie się piątym bohaterem, którym będziemy mogli pokierować w trakcie rozgrywki, ale na razie jegomościa możemy spotkać podczas zabawy bez możliwości zaproszenia do drużyny.

Do tego istotne zmiany w kreatorze tworzenia podopiecznego oraz systemie konstruowania przedmiotów. Autorzy odświeżyli także interfejs zarządzania formacjami drużyny.

Poza tym usunięto szereg zróżnicowanych błędów i usterek. Pełną listę wprowadzonych nowości, modyfikacji oraz poprawek można znaleźć we wpisie na forum Steama.

Akcję produkcji osadzono tysiące lat po wydarzeniach przedstawionych w Divinity: Original Sin z 2014 roku. Kierując własnym bohaterem, gracze wpłyną na losy fantastycznego świata, decydując między innymi o tym, kto zostanie następnym bogiem Rivellon.

Podstawy rozgrywki przypominają założenia z oryginału. Wciąż mamy do czynienia z taktyczną grą RPG z trybem kooperacji i wysokim poziomem interakcji z otoczeniem. Podczas walki można między innymi wykorzystać deszcz, by wzmocnić obrażenia od elektryczności.

Sequel zaoferuje nie tylko kampanię fabularną, ale także tryb sieciowej rywalizacji. W wariancie zmierzymy się z innymi graczami na specjalnych arenach.

W produkcji pojawi się także rozbudowany edytor, który umożliwi stworzenie własnych przygód. Z pomocą narzędzia gracze nie tylko zaprojektują misje, ale też przerywniki filmowe, postacie niezależne i przedmioty.

O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze