Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cyberpunk 2077 - Korp, prolog: Zawsze masz przejebane

Pierwsza misja po wybraniu przeszłości Korp.

Zawsze masz przejebane to pierwsza misja główna w Cyberpunk 2077, która czeka cię po wybraniu przeszłości Korp. Etap rozpoczniesz w łazience, od rozmowy z Jackiem. Przeklikaj opcje dialogowe i wyjdź z pomieszczenia jak tylko odzyskasz kontrolę nad postacią.

Twoim celem (1) jest dotarcie do gabinetu Jenkinsa. Najprościej podążać za ścieżką na mini-mapie (2) i znacznikiem widocznym na ekranie. Nie ma tutaj niczego ciekawego do zrobienia, udaj się więc do wskazanej przez misję windy.

W czasie jazdy na ekranie wyświetli się komunikat o nadchodzącej rozmowie (3). Wciśnij wskazany na ekranie przycisk, by rozpocząć rozmowę - jeśli jednak tego nie zrobisz, postać wykona tę czynność automatycznie. Wybór kwestii dialogowych w tej konwersacji nie ma znaczenia dla przebiegu misji.

Tuż po wyjściu z windy trafisz na starego znajomego (4). Porozmawiaj z nim, by wypełnić opcjonalny cel misji i dowiedzieć się nieco więcej na temat swojego przełożonego. Po wszystkim podążaj dalej za ścieżką na mini-mapie, by dotrzeć do Jenkinsa.

Czeka cię dość długa rozmowa, jednak wybór kwestii dialogowych nie ma tutaj żadnego przełożenia na przebieg misji. Wybierz odpowiadające ci opcje, zabierz chip i oferowane przez Jenkinsa pieniądze i opuść jego gabinet.

Przy wyjściu trafisz na swojego asystenta, Cartera, od którego podczas rozmowy otrzymasz zaległy raport. Czeka cię też krótka konwersacja z Jackiem. Zakończ obie, a następnie przejdź do swojego biura (5), które znajduje się tuż obok pomieszczenia, w którym spotkałeś się z Jenkinsem.

Na miejscu zaczepi cię współpracownik, Harry, z pytaniem odnośnie jednego z waszych agentów. Możesz zdecydować o jego losie - wyciągnąć go z misji (6) bądź też pozostawić na niej (7). Mimo informacji od Harrego, nie ma to większego przełożenia na fabułę, wybierz więc dowolną z opcji.

Po zakończonej rozmowie przejdź do drugiej części biura, usiądź na krześle (8) i wejdź w interakcję z komputerem (9).

Przejrzyj kolejne wiadomości (10), a potem przejdź do zakładki Pliki (11), gdzie znajdziesz raport od Cartera. Przeczytanie go pozwoli ci zakończyć poboczny wątek tej misji. Po wszystkim wyjdź z biura i podążaj za wskaźnikiem misji, by dotrzeć do garażu.

Wsiądź do zaparkowanej w garażu AV-ki (12), a następnie określ cel podróży (13), wybierając z listy opcję lotu do baru Lizzie's. Czeka cię teraz dość długi przelot przez miasto.

Gdy tylko wylądujecie na miejscu, pojawi się grupa wkurzonych mieszkańców, a także możliwość zaatakowania ich (14). Niezależnie od tego, czy wciśniesz wskazany na ekranie przycisk czy też nie, twoja postać rozprawi się z problematyczną grupą. Po wszystkim kieruj się za wskaźnikiem, by dotrzeć do klubu Lizzie's.

Rozmów się z barmanką, a następnie wejdź do środka. Podążaj za wskaźnikiem, by po krótkim przemarszu dotrzeć do Jackiego (15). Czeka cię tutaj długa konwersacja ze swoim znajomym, a następnie z agentami Arasaki, po czym to zadanie - jak i cały prolog Korpa - dobiegną końca.


Następnie: Cyberpunk 2077 - Ostatnia taka robota: znajdź Sandrę Dorsett

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Zobacz też: Cyberpunk 2077 - Koledzy z sąsiedztwa: kradzież Rayfielda

Read this next