Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Co z transferem postępów bety Diablo 4? Blizzard podał szczegóły

I wszystko jasne.

Blizzard postanowił rozjaśnić kwestię przeniesienia postępów z bety Diablo 4 do kolejnej fazy testów. Nie mamy dobrych wieści - postacie trzeba będzie wykreować od zera. Co więcej, osiągnięcia z bety nie będą transferowane do pełnej wersji gry.

Wszelkie postępy osiągnięte w fazie wczesnego dostępu i otwartej bety nie zostaną przeniesione do »server slamu«. Dodatkowo, postacie z kolejnej fazy testów nie będą zapisane i nie trafią do gry na premierę” - wyjaśniono w komunikacie na blogu gry.

Wyjątkiem pozostaną oczywiście wszystkie nagrody, które uda się zebrać podczas bety. Przypomnijmy, że kolejne testy - zwane też server slamem - będą najprawdopodobniej ostatnią szansą na zdobycie unikalnych przedmiotów w postaci nosidełka z wilczym szczeniaczkiem i trofeum na wierzchowca. W obu przypadkach warunki nie są zbyt wygórowane. Wystarczy rozwinąć postać do 20. poziomu i pokonać Ashavę.

Gracze muszą więc zagryźć zęby i ponownie oddać się procesowi grindu. Następne - i zapewne ostatnie - testy ruszą już 12 maja i potrwają trzy dni. To dobra okazja do sprawdzenia zmian, które trafią do gry na premierę. Przypomnijmy, że pełna wersja Diablo 4 zadebiutuje na PC i konsolach PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S już 6 czerwca.

Nowa produkcja Blizzarda zadowoli także masochistów. Studio potwierdziło, że w grze nie zabraknie opcji „permadeath” - także w pojedynkach PvP. Znów otrzymamy możliwość stworzenia „hardkorowej postaci”, której śmierć równoznaczna będzie z końcem gry.


Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?

Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.

Pobierz darmowy fragment i zamów książkę „Legendy gier wideo” w przedsprzedaży »

Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.

Dowiedz się więcej teraz »

Read this next