Skip to main content

Więcej łupów, mniej frustracji. Twórcy Path of Exile 2 zapowiadają nadchodzące zmiany

Lista priorytetów.

Path of Exile 2 ma za sobą udaną premierę, ale studio Grinding Gear Games nie może spocząć na laurach. Deweloperzy przedstawili wstępną listę zmian oraz nowości, które albo trafiły do gry już dzisiaj, albo ukażą się wkrótce.

Zaczynajac od rzeczy dodanych w dzisiejszym patchu - priorytetem twórców był system łupów, który na premierę, delikatnie mówiąc, rozczarował. Często zdarzało się, że nagrody zdobywane w walce - nawet z najpotężniejszymi przeciwnikami i bossami - nie wynagradzały wysiłku, a co za tym idzie - zmuszały do grindu.

Deweloperzy opracowali więc mechanikę „ochrony przed słabymi łupami”, która - jak sugeruje nazwa - zagwarantuje zdobycie co najmniej jednego rzadkiego przedmiotu po zwycięstwie nad bossem. Więcej sprzętu będziemy zdobywać także z unikalnych potworów oraz przeciwników spotykanych w fazie endgame.

Łupy to jednak tylko jedna z rzeczy, które wymagały poprawy. Oto reszta z zapowiedzianych na ten moment zmian i nowości:

  • przeciwnicy nie będą już mogli tak łatwo zablokować postaci. Unik pozwoli przecisnąć się między nimi lub odepchnąć tych mniejszych
  • granie z aktywnym modyfikatorem mapy będzie lepiej nagradzane
  • wzrośnie liczba punktów do teleportacji, aby przyspieszyć podróżowanie po mapie
  • klejnoty potrzebne do ulepszania postaci będziemy zdobywać częściej i w większej liczbie (dodane już dzisiaj)

Przed nami jeszcze wiele zmian. Te wymienione to tylko część, którą możemy wprowadzić do gry na szybko. Zamierzamy nadal zapoznawać się z opiniami i dostosowywać elementy gry na bieżąco” - zapewnili twórcy w komunikacie.

Zobacz na YouTube

Aby pobrać dzisiejszą aktualizację, wystarczy zrestartować launcher gry. Informacje na temat dalszych planów studia są przekazywane poprzez oficjalny profil na platformie X oraz na stronie produkcji.

Path of Exile 2 możemy sprawdzić w ramach płatnej fazy Early Access na Steamie. Pełna wersja gry będzie darmowa i dostępna zarówno na PC, jak i konsolach. Premiera powinna odbyć się za około sześć miesięcy.

Zobacz także