Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Beyond Good & Evil 2 - postacie, statki, fabuła

Garść nowych szczegółów.

Ubisoft ujawnił wczoraj szereg nowych postaci, statków kosmicznych i szczegółów na temat fabuły Beyond Good & Evil 2, podczas pokazu na żywo.

Prezentację prowadził twórca serii i dyrektor kreatywny nowej produkcji, Michel Ancel. Był też starszy producent Guillaume Brunier oraz Gabrielle Shrager, odpowiedzialna za narrację.

Podczas trwającego godzinę pokazu zespół zaprezentował galerię nowych zwierzoludzi, a następnie specjalne narzędzie, które pozwala deweloperom łatwo tworzyć kolejne hybrydy. Trochę tygrysa, trochę słonia, trochę mężczyzny, trochę kobiety - i postać gotowa!

Grafiki koncepcyjne nowych postaci oraz narzędzie deweloperów

Następnie pokazano kilka modeli statków kosmicznych, które także będziemy mogli swobodnie modyfikować.

Grafiki koncepcyjne statków

Jeśli mowa o ogólnej wizji, Ancel przyznał, że samotna zabawa będzie możliwa, lecz preferowane jest zaproszenie znajomych do rozgrywki. Nie zabraknie opowieści przygotowanych przez deweloperów, ale kluczowe będą właśnie wydarzenia, na które po prostu się natkniemy - najlepiej z kolegami.

Dyrektor kreatywny wspomniał także o systemie DNA, który sprawi, że technologia napędzająca grę będzie w stanie samemu generować zróżnicowane postacie, ale reprezentujące jeden gatunek - na bazie wzoru.

Innym ważnym elementem silnika jest oferowanie płynnych przejść pomiędzy lokacjami. Od małej kawiarenki na powierzchni planety, do wielkiego statku w kosmosie - wszystko bez ekranów ładowania.

Grafiki koncepcyjne lokacji

Zespół zajmujący się produkcją podobno niemal potroił się od czasu zapowiedzi na tegorocznym E3, ale to oczywiście jeszcze nie koniec rekrutacji - wewnątrz oddziałów Ubisoftu i poza nimi.

W kończącej pokaz sesji pytań i odpowiedzi Ancel wyjaśnił, że Beyond Good & Evil 2 nie zawsze miało być prequelem, ale twórcy ostatecznie postanowili zbadać przeszłość Jade, znanej z pierwszej odsłony serii.

Nie jest jednak wykluczone, że w przyszłości seria wykroczy poza te założenia i zaoferuje całkiem nowe opowieści. Deweloper dodał także, że postacie niezależne mają odegrać większą rolę w opowieści, służąc nie tylko do prostych dialogów.

Beyond Good & Evil 2 nie ma jeszcze daty premiery, lecz wydaje się, że sukcesem będzie premiera w obecnej generacji konsol.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Beyond Good & Evil HD

PS3, Xbox 360

Beyond Good And Evil

Video Game

See 1 more

Beyond Good and Evil 2

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze