Picture of Jeffrey Matulef

Jeffrey Matulef

Autor

Jeffrey Matulef is the best-dressed man in 1984. Based in Portland, OR he operates as Eurogamer's US news editor.

Featured articles

ArtykułJak Far Cry 4 zachowuje świeżość

„Poważni ludzie robią coś dziwacznego.”

Seria Far Cry zmienną jest. Oczywiście, tytuły z cyklu Final Fantasy, Assassin's Creed czy BioShock także zmieniały miejsce akcji, atmosferę czy gatunki, ale u podstaw pozostawały takie same. Tymczasem Far Cry przeszedł od zabijania mutantów na tropikalnej wyspie, przez brutalny handel diamentami w Afryce, do parodii filmów akcji z lat 80.

- Nikt jeszcze nie dotarł tak daleko - mówi przedstawiciel Bandai Namco, gdy ostrożnie przedzieram się przez kolejne fale nieumarłych żołnierzy i insektów podczas prezentacji dodatku Crown of the Sunken King do Dark Souls 2 na targach E3. To pierwszy fragment DLC, a każda część będzie ukazywać się co miesiąc - począwszy od 22 lipca.

ArtykułWrażenia po pokazie Battlefield Hardline

Jak dotąd, po prostu Battlefield.

Twórcy Call of Duty: Ghosts próbowali niedawno urozmaicić tradycyjną formę zabawy dodając do gry psa. W tym roku Battlefield chce zwrócić na siebie uwagę czerpiąc inspiracje z „Pieskiego popołudnia”.

Seria Metal Gear Solid ma 25 lat, a jej twórca - Hideo Kojima - już pięćdziesiąt. Spędzenie połowy życia przy jednej licencji wymaga poświęceń, a Kojima w przeszłości wielokrotnie wyrażał chęć opuszczenia projektu, dzięki któremu zdobył sławę. Ale ciągle wraca. Dlaczego?

ArtykułW studiu z Nolanem Northem

Aktor opowiada o pracy przy grze Deadpool, aktorskiej filozofii i walce z szufladkowaniem.

Pamiętam, gdy podczas pierwszego pokazu BioShock Infinite usłyszałem silny, ale jednocześnie łagodny głos głównego bohatera tytułu Bookera DeWitt - brzmiał zupełnie jak podstarzały Nathan Drake. Myślałem, że gra go Nolan North. Dziennikarze, z którymi rozmawiałem, również myśleli, że to Nolan North. Ale to nie był on.

- Trzeci raz udało mi się go pokonać - mówi przedstawiciel Namco po zwycięstwie nad bossem, na końcu 15-minutowej demonstracji Dark Souls 2 na targach E3.

Dobrze pamiętam, gdy po raz pierwszy zobaczyłem Dead Rising. W 2005 roku Microsoft pierwszy startował z nową konsolą, ale zbytnio mnie to nie interesowało. Wciąż byłem zadowolony z generacji PS2/Xbox/Gamecube, każda gra startowa na X360 wyglądała jak wersja z Xboksa, tyle że z ładniejszą grafiką. Wtedy zobaczyłem Dead Rising. Oprawa wizualna nie była fantastyczna, ale zrobiono coś, co nie było możliwe na poprzedniej generacji. Stworzono świat, do którego wrzucono jednocześnie setki zombie.

ArtykułPrezentacja Mad Max na E3

Połączenie Just Cause 2 oraz Jak 3: czadowa bryka, obrzyn i piękny Max.

Przejmowanie pojazdów nie jest niczym nowym w grach oferujących otwarty świat. Na upartego można powiedzieć, że protoplastą tego typu zabawy jest powszechnie znane Grand Theft Auto. Innymi słowy, ta Ameryka została już odkryta. Ale przez to, że w tego typu grach wszystko wokół jest do wzięcia, ciężko jest przywiązać się do jakiegoś konkretnego pojazdu.