Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Armored Core 6 da się ukończyć bez użycia broni

Potęga pięści i kopniaków.

Choć jedną z największych zalet Armored Core 6 jest szeroki wachlarz wyposażenia i opcji dostosowania mecha do swoich potrzeb, nic nie stoi na przeszkodzie, by grę ukończyć bez użycia broni.

Nie potrzeba było dużo czasu, by społeczność skupiona wokół produkcji FromSoftware zaczęła się prześcigać w coraz dziwniejszych wyzwaniach. Jak informuje brytyjski Eurogamer, niejaki „ZeroLenny” postanowił ukończyć grę bez użycia jakiejkolwiek formy uzbrojenia, korzystając wyłącznie z mocy mechanicznych pięści oraz nóg swojego mecha.

Youtuber - znany z wielu równie pomysłowych i masochistycznych wyzwań - udokumentował całe podejście w ponad półgodzinnym materiale, w którym przybliża szczegóły nieco mozolnego, choć wykonalnego procesu. Co ciekawe, największą przeszkodą okazał się pierwszy - tutorialowy - boss. Gra na tym etapie nie pozwala jeszcze „rozbroić” swojego mecha, dlatego ZeroLenny musiał dosłownie obijać się o oponenta, by zadać choćby minimalne obrażenia.

W kolejnych starciach szczególnie przydatna była mechanika „staggerowania”, pozwalająca na wyprowadzenie przeciwnika z równowagi i zadanie ogromnych obrażeń. Wyzwanie nie należy oczywiście do najprzyjemniejszych, gdyż Armored Core 6 opiera się raczej na dynamicznej wymianie ognia, aniżeli odgrywaniu roli mechanicznego mistrza sztuk walki. Podobnie jednak jak w przypadku innych gier japońskiego dewelopera, kluczem do sukcesu okazała się cierpliwość oraz wyćwiczone palce.

Przypomnijmy, że grę znajdziemy zarówno na PC, jak i konsolach obecnej generacji. Kontynuacja cyklu o mechach spotkała się z bardzo ciepłym odbiorem wśród graczy i krytyków. Tytuł przypadł do gustu także moderom, którzy rozpoczęli już tworzenie mniej lub bardziej poważnych projektów. Dla przykładu, jeden z graczy postanowił w całkiem zgrabny sposób przenieść do produkcji postać CJ-a z GTA San Andreas.

Read this next