Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wkrótce możemy poznać nowe szczegóły Metal Gear Solid Delta. Na razie pokazano ekran startowy

Twórcy nadal usprawniają Master Collection Vol. 1.

Według nieoficjalnych doniesień Konami wkrótce ujawni nowe informacje na temat Metal Gear Solid Delta i Metal Gear Solid Master Collection Vol. 2. Na razie, podczas niedawnej transmisji, pokazano ekran startowy powstającego remake’u.

Jak informuje serwis GamingBolt, powołując się na ustalenia leakera o pseudonimie Dusk Golem, japoński wydawca planuje zorganizowanie specjalnej konferencji, w pełni przeznaczonej na dokładne omówienie przyszłości marki Metal Gear. Na razie wiadomo, że firma rozważa stworzenie kolejnych remake’ów, jeśli gracze pozytywnie zareagują na MGS Delta: Snake Eater, a dokładna zawartość Master Collection Vol. 2 nie została jeszcze ustalona.

W międzyczasie zorganizowano 20-minutową konferencję Production Hotline, podczas której obecny producent serii Noriaki Okamura opowiedział nieco o najbliższych planach. Deweloper przyznał, że jako jeden z najstarszych stażem pracowników Konami czuje się odpowiedzialny za zabezpieczenie dziedzictwa serii oraz zadbanie o jej przyszłość. Pod koniec materiału zaprezentowano też ekran startowy nadchodzącej gry.

Możemy zobaczyć, że ekran tytułowy zawiera animację kamery powoli przesuwającej się w głąb gęstej dżungli, czemu towarzyszy muzyka znana z oryginału na PlayStation 2 oraz dźwięki dzikiej przyrody. Naciśnięcie przycisku start natomiast urozmaicone jest charakterystycznym dźwiękiem wystrzału pistoletu ogłuszającego Snake’a.

Posiadaczy pakietu Master Collection Vol.1 ucieszy natomiast fakt, że firma nie porzuca wsparcia zestawu i nadal pracuje nad jego ulepszaniem. Okamura zapowiedział, że studio pracuje nad możliwością uruchomienia gier w natywnym 4K, co zostanie udostępnione jako darmowa aktualizacja w przyszłości. Finalnie podano także listę niedawno naprawionych błędów oraz problemów, które obecnie starają się rozwiązać deweloperzy. Listę można zobaczyć poniżej:

  • Metoda upscalowania nie działa właściwie (wszystkie platformy)
  • Brak opcji skonfigurowania sterowania (wszystkie platformy)
  • Sterowanie na klawiaturze wydaje się nienaturalne (Steam)
  • Brak niektórych dialogów głosowych radia i Codecu (Nintendo Switch)

Read this next