Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Starfield - Najlepsi z najlepszych

Wykradamy tajny projekt Zjednoczonych Kolonii.

Misja Najlepsi z najlepszych w grze Starfield stanowi jedno z głównych zadań wątku fabularnego poświęconego Karmazynowej Flocie. W jego trakcie udajemy się na do bazy naukowej, aby podstępem uzyskać dostęp do nowoczesnej technologii.

  • Miejsce: Nowa Atlantyda
  • Lokalizacja: układ Alfa Centauri, planeta Jemison
  • Typ: Frakcyjne
  • Zleceniodawca: Brak (aktywowane automatycznie)
  • Uwaga: należy pamiętać, że podczas wykonywania misji rozpracowywania Karmazynowej Floty można jedynie raz zaatakować cywilów ZK. Dwukrotne doprowadzenie do strat wśród postronnych osób spowoduje zerwaniem współpracy wojska z naszą postacią i wtrąceniem nas do więzienia.

Na tej stronie:


Spotkanie z Huan Daiyu

W celu rozpoczęcia misji udaj się do Nowej Atlantydy na planecie Jemison. Pojedź do portu kosmicznego i skieruj się do lokalnego baru. Tam, na piętrze, spotkasz swój kontakt - Huan Daiyu.

Po obmyśleniu wspólnego planu na dostanie się na pokład bazy naukowej Zjednoczonych Kolonii, idź na statek Huan. Porozmawiaj z przemytniczką, aby odlecieć z planety. Gdy zadokujecie do bazy, opuść okręt przez śluzę i wejdź na pokład transportowca.


Kradzież projektu ComSpike

Wejdź do hali towarowej i zejdź na niższy pokład. Skieruj się w prawą stronę i podejdź do intercomu (1), aby nawiązać kontakt z Huan. Teraz musimy zająć się otwarciem pomarańczowych drzwi (2).

Jeżeli nie chcesz robić sobie większych problemów, to najlepiej wykonywać tę misję po cichu. Nie używaj wytrychów przy drzwiach, bo prawdopodobnie zostaniesz wykryty. Zamiast tego, podsłuchaj pracowników w hali towarowej, a następnie, gdy pojawi się taka opcja, porozmawiaj z Elijahem Schillingiem, którego znajdziesz po drugiej stronie pomieszczenia. Ten poinformuje nas, gdzie zgubił swój identyfikator.

Idź do strażnika (3) stojącego obok maszyny i przekonaj go, aby poszedł sobie gdzieś indziej. Teraz weź identyfikator (4) i otwórz drzwi. Zanim wejdziesz do środka, upewnij się, że nikt cię nie widzi, bo wchodzisz do strefy zastrzeżonej dla personelu.

Kieruj się bezpośrednio do wejścia do wentylacji, a następnie wyjdź na jej drugim końcu. Wyjdź z pomieszczenia i kieruj się korytarzem do pokoju z uniformami (5). Po drodze uważaj na patrolujących (6).

Zgarnij leżący w środku mundur i upewnij się w ekwipunku, że masz go na sobie. Warto również zapamiętać dokładnie swój stopień oraz nazwisko właściciela munduru. Teraz możesz swobodnie przemieszczać się po bazie. Używaj wind oraz innych przełączników, aby wchodzić do kolejnych stref. Kieruj się niebieskim znacznikiem.

W końcu dojdziesz do korytarzyka, gdzie strażnik będzie prosić nas o hasło. Musisz udać się do pobliskiego biura i uzyskać je na komputerze. Wybierz odpowiedni zakres alfabetyczny w systemie i dopasuj hasło do rangi swojego munduru. W prezentowanym przypadku właścicielem jest podporucznik Ziremi, więc wybieramy ostatni fragment spisu alfabetycznego i zapamiętujemy hasło dla podporuczników.

Podaj prawidłowe hasło i podążaj dalej poprzez bazę. Wkrótce dojdziesz do komputera z informacjami na temat opracowywanych projektów. Przejrzyj dokładnie zawartość systemów, aby uzyskać wiedzę na temat ComSpike’a.

Teraz musisz pojechać kolejną windą na poziom laboratoriów. Tam możesz porozmawiać jeszcze przez intercom z Huan, która poinformuje nas, że planuje odlot bez nas.

Wejdź do laboratoriów i w jednym z biur odnajdź naukowca Vogela. Musisz od niego dowiedzieć się, gdzie znajduje się ComSpike. Możesz to uczynić na dwa sposoby:

  • Pozostać wiernym Huan i Karmazynowej Flocie i przekonać Vogelą siłą perswazji.
  • Ujawnić swoją tożsamość i zdradzić Huan, z czego będzie zadowolony komandor Ikande, ale wówczas poważnie narazisz się przemytniczce.

Bez względu na sposób osiągnięcia swojego celu, dostaniesz wskazówkę jak przejąć ComSpike’a. Jest on ulokowany na mniejszym statku, zadokowanym w pobliżu. Skieruj się w stronę odpowiedniej śluzy i opuść obiekt badawczy. Możesz teraz odlecieć z projektem w stronę Klucza, bazy Karmazynowej Floty.


Zakończenie misji

W bazie skieruj się do centrum operacyjnego Delgado. Jeżeli wcześniej zdradziłeś Huan, to możesz z nią porozmawiać. Przemytniczka oczywiście będzie na nas wściekła i straci zupełnie zaufanie do naszej osoby. Natomiast Delgado przede wszystkim będzie zadowolony z wykonanego zadania i przekaże nam szczegóły kolejnej misji.

Pozostaje już tylko udać się na okręt ZK Vigilance, do komandora Ikande. Jeżeli ujawniliśmy tożsamość Huan w trakcie rozmowy z Vogelem oraz przeprowadziliśmy misję bez żadnej strzelaniny, to wojskowy pochwali nas za decyzje w trakcie zadania. Na koniec misji możesz również przekazać porucznik Toft zebrane dowody.

Następnie: Starfield - Odzyskać przeszłość

Spis treści: Starfield - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Starfield - Rozbity bank

Read this next