Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Spider-Man 2 - Ognie zostały rozpalone

Infiltrujemy ucztę łowców.

Podczas przechodzenia wątku głównego gry Marvel’s Spider-Man 2 Peter ledwo przeżył starcie z Kravenem. Próbując zdobyć więcej informacji na temat przeciwnika, bohater trafia na ślad dziwnej uroczystości, jaką szykują łowcy - misja główna Ognie zostały rozpalone.


Na tej stronie:


Zbadaj ogniska

Misja zaczynie się bezpośrednio po zakończeniu poprzedniej. Otrzymujemy telefon od MJ, która skieruje nas do lombardu w dzielnicy Mała Odessa, gdzie być może znajdziemy jakieś wskazówki dotyczące ostrza, którym dźgnął nas Kraven. Udajemy się za znacznikiem do wskazanego punktu, po czym oglądamy scenkę. Następnie będziemy musieli zbadać dwa posterunki łowców w poszukiwaniu dalszych wskazówek.

Po przybyciu do pierwszego punktu od razu zobaczymy duże ognisko. Naszym zadaniem będzie oczyścić dach z łowców, po czym zbadać butelkę wódki stojącej na stole w rogu obszaru. Warto używać cichej eliminacji, bo w wypadku wykrycia będziemy musieli zmierzyć się z większą liczbą wrogów.

Po dotarciu do kolejnego znacznika znajdziemy jeszcze jedno ognisko. Tutaj również pozbywamy się wrogów, po czym wchodzimy do niewielkiej przybudówki na dachu (musimy za pomocą mocy symbionta wywarzyć drzwi poprzez utrzymanie odpowiedniego nacisku na spustach kontrolera). Wewnątrz wchodzimy w interakcję z komputerem. Znajdziemy listę zamówionych przez łowców towarów, w poszukiwaniu których kierujemy się do portu.

Na miejscu spotkamy sporą grupę łowców, którzy napadli na pracownika doków.Unieszkodliwiamy wszystkich, po czym rozmawiamy z uratowanym mężczyzną. Okazuje się, że jest on ranny i musi trafić do szpitala. Odnosimy go tam i kładziemy na noszach. Otrzymamy informację, gdzie łowcy organizują swoją wielką uroczystość. Udajemy się na miejsce i oglądamy scenkę.


Znajdź ochroniarza Kravena

Teraz będziemy musieli zinfiltrować przyjęcie łowców. Początkowo idziemy prosto, w razie potrzeby przeciskając się między łowcami. Po dotarciu do dwóch łowców kłócących się o truciznę oglądamy scenkę i idziemy dalej. W kolejnym dużym pomieszczeniu podchodzimy do kierownika sali. Oglądamy scenkę, po czym kierujemy się za grupą łowców w poszukiwaniu tarczownika.

Omijamy ring od i podchodzimy do łowcy przy kominku. Oglądamy scenkę, po czym przechodzimy przez drzwi obok. Obok półek z winami skręcamy w lewo i wchodzimy w interakcję z windą. Teraz oglądamy następny przerywnik. Po wjechaniu windą na wyższe piętro idziemy do końca korytarza i przechodzimy przez drzwi.

Zaraz po odzyskaniu kontroli nad postacią zaczepiamy sieć o przeciwną stronę pomieszczenia i zbliżamy się do stołu, na którym leży poszukiwane mięso. Strzelamy siecią w leżącą w pobliżu tarczę opartą o zbroję, aby odwrócić uwagę stojącego przy stole łowcy i przyciągamy do siebie mięso wciskając przyciski L1 i R1. Następnie przechodzimy przez górne piętro w pobliże kominka, odciągamy uwagę łowców i zabieramy strzałkę z ciała śpiącego mężczyzny.

Po uśpieniu tygrysa badamy wszystkie interaktywne elementy w pomieszczeniu, na końcu badając biurko w rogu pomieszczenia. Otwieramy szufladę i czytamy znajdujące się wewnątrz notatki. Wychodząc z pomieszczenia zostaniemy zaskoczeni przez tarczownika i będziemy zmuszeni do walki ze sporym oddziałem łowców. Jednocześnie odblokujemy nową moc, jaką jest Furia symbionta - ta czasowo zwiększa zadawane przez nas wrogom obrażenia.

Po pokonaniu wszystkich wrogów udajemy się za znacznikiem w pobliże kościoła, gdzie będzie nas czekać walka z bossem - spotkanym wcześniej tarczownikiem. Walka początkowo może być trudna: musimy parować wyprowadzane przez niego ciosy, dzięki czemu odsłoni się na nasze ataki. Trwa to jednak tylko chwilę i trzeba być przygotowanym na zrobienie uniku, kiedy tarczownik zbierze się do kontrataku. Powtarzamy ten cykl, dopóki oponent nie zostanie pokonany.

W międzyczasie pojawią się także pomniejsi wrogowie. Warto zająć się nimi przede wszystkim, a potem dopiero rozprawić się do końca z bossem. Po pozbyciu się wszystkich oponentów wchodzimy w interakcję z drzwiami kościoła i oglądamy scenkę. Po niej misja zakończy się, a na jej miejsce rozpoczniemy kolejną - Grunt to optymizm.

Następnie: Spider-Man 2 - Grunt to optymizm

Spis treści: Spider-Man 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Spider-Man 2 - Dobrzy ludzie

Read this next