Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Spider-Man 2 nie będzie dłuższy od „jedynki” - potwierdza twórca

Mimo dwa razy większej mapy.

Nadchodzące Marvel's Spider-Man 2 będzie raczej krótką przygodą. Ryan Smith - dyrektor produkcji - potwierdził w wywiadzie, że gracze spędzą w grze podobną liczbę godzin, co w przypadku poprzedniej odsłony.

Szybki rzut okiem na dane serwisu Howlongtobeat zdradzi więc, że powinniśmy zarezerwować sobie około 17 godzin na ukończenie wątku głównego oraz kolejne tyle na wykonanie większości aktywności pobocznych i odszukanie wszystkich znajdziek. „Pod względem ogólnego czasu rozgrywki Spider-Man 2 plasuje się w tym samym przedziale, co pierwsza gra” - zdradził Smith w rozmowie z serwisem VG247.

Długo zastanawialiśmy się nad tym, jak sprawić, by każdy z momentów był jeszcze bardziej epicki, głębszy lub bardziej zintegrowany z fabułą” - dodał. Jak czytamy dalej, Insomniac Games nie chciało stworzyć gry na „80 albo 100 godzin”, a raczej w pełni skupić się na zaprojektowaniu krótszej, ale wciagającej opowieści.

Chcemy opowiadać niesamowite historie, najlepiej jak tylko potrafimy. Zależy nam na tym, by każda misja była naprawdę, naprawdę niezapomniana” - kontynuuje deweloper. „Chcemy mieć pewność, że wszystko, co odkryjesz w świecie gry, będzie zawierać jakieś element fabuły”.

Słowa Smitha mogą być pewnym zaskoczeniem, jeśli weźmiemy pod uwagę, że Spider-Man 2 ma zaoferować dwa razy większą mapę od pierwszej części. Wiemy także, że gracze będą mogli zdobyć aż 65 unikalnych strojów, a oba „pająki” znajdą w Nowym Jorku masę zleceń od mieszkańców. Wygląda jednak na to, że twórcy nie chcą przytłoczyć graczy zawartością.

Na koniec przypomnijmy, że Marvel’s Spider-Man 2 zadebiutuje już 20 października, ekskluzywnie na konsoli PlayStation 5. Tytuł dostępny jest też w wydaniu Digital Deluxe za 389 zł, oferującym m.in. dodatkowe kostiumy dla bohaterów. Całkiem niedawno dowiedzieliśmy się też, że gra zaoferuje trzy tryby graficzne.

Read this next