Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Slender: The Arrival dostanie remake na Unreal Engine 5

Ujawniono też nowy projekt.

Jeszcze w tym roku Slender: The Arrival powróci w nowym, odświeżonym wydaniu na silniku graficznym Unreal Engine 5. Twórcy kultowego horroru ujawnili przy okazji kolejną, równie mroczną produkcję.

Zgodnie z zapowiedzią opublikowaną w czerwcu, studio Blue Isle ogłosiło oficjalny powrót swojego ostatniego projektu. Remake Slender: The Arrival ukaże się na rynku w październiku obecnego roku. Treść opublikowanego komunikatu pozwala sądzić, że gra doczeka się darmowej aktualizacji, a nie oddzielnego wydania.

Z radością ogłaszamy, że Slender: The Arrival - mrożący krew w żyłach horror, który urzekł miliony graczy - wkrótce stanie się jeszcze bardziej przerażający i wciągający. Przygotujcie się na ogromną aktualizację, która zadebiutuje w październiku. Wprowadzamy całkowitą zmianę wizualną z wykorzystaniem najnowszych i najlepszych technologii silnika Unreal Engine 5.2” - czytamy na stronie gry.

Przy okazji otrzymaliśmy pierwszą zapowiedź nowego projektu o nazwie S: Lost Chapters. „Zanurz się głębiej w otchłań niesławnych historii, które kiedyś zostały opowiedziane, i odkryj pozostawione po sobie straszne sekrety. Przygotuj się na wciągającą, przerażającą i zapierającą dech w piersiach podróż. Doświadczenie, które jest zarówno znajome, jak i obce” - napisano w opisie. Tytuł otrzymał już własną zakładkę w sklepie Steam.

W ramach przypomnienia, Slender: The Arrival znajdziemy aktualnie na PC, konsolach obu generacji oraz Nintendo Switch. Nie wiadomo jednak, czy aktualizacja trafi na wszystkie platformy. W grze wcielamy się w Lauren, która planuje odwiedziny swojej koleżanki - Kate. Okazuje się jednak, że przyjaciółka zaginęła. Ruszamy więc na poszukiwania do pobliskiego parku, gdzie czeka na nas tytułowy wysoki i długoręki jegomość. Po drodze zbieramy kartki i poznajemy coraz mroczniejsze oblicze z pozoru urokliwej lokacji.

Read this next