Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sea of Thieves ze wspólnymi serwerami na PC i Xbox One

Kwestia balansu.

Studio Rare potwierdziło, że Sea of Thieves zaoferuje opcję wspólnej zabawy dla posiadaczy wersji PC (Windows 10) oraz Xbox One już w dniu premiery na początku przyszłego roku.

Główny projektant Ted Timmins wyjaśnia na oficjalnej stronie, że twórcom zależy na tym, by przygotować odpowiedni balans rozgrywki.

Studio Rare wraca do formy?

„Po niedawnych testach zauważyliśmy, że gracze na PC byli o 4,5 procent bardziej efektywni w zabijaniu szkieletów od kolegów na Xbox One. Jest na tyle blisko, że będziemy dalej obserwować sytuację” - napisał.

„Jednak balansowanie pomiędzy platformami i, co ważniejsze, pomiędzy rodzajami sterowania, to bardzo ważny punkt dla projektantów i już od jakiegoś czasu współpracujemy z zespołem odpowiedzialnym za rozgrywkę, by dla lepszego balansu zmodyfikować na przykład działanie pistoletów”.

Jednocześnie twórcy Sea of Thieves ujawnili wczoraj także nową, interesującą funkcję - możliwość wirtualnego zwymiotowania do wiadra, a następnie wylania zawartości na przeciwnika.

Sea of Thieves to gra stawiająca przede wszystkim na kooperacyjną, sandboksową zabawę w piratów. Premierę zaplanowano na wiosnę 2018 roku, a tytuł trafi na Xbox One oraz na PC z systemami operacyjnymi Windows 10.

Pod względem humoru produkcja nawiązywać ma do serii przygodówek The Secret of Monkey Island. Natomiast w warstwie wizualnej deweloperzy z Rare czerpią z poprzednich projektów własnego studia - Banjo-Kazooie i Conker.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze