Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Rocket League - Rocket Pass: co to, cena, jak kupić

Karnet Bojowy i szczegóły.

Rocket League oferuje system progresji z różnymi nagrodami, który nazywa się Rocket Pass. Działa niemal identycznie jak Karnety Bojowe w pozostałych grach. Wszystkie szczegóły, a także informacje o cenie, znajdziesz poniżej.

Aby przejść do Karnetu, wybierz opcję Rocket Pass w głównym menu gry:

Rocket Pass oferuje mnóstwo różnych przedmiotów kosmetycznych w zamian za postępy w grze, czyli rozgrywanie spotkań czy realizowanie celów dodatkowych. Mogą to być ozdoby, malowania, opony, dopalacze, przyspieszenia zdobywania PD, emblematy dla gracza czy efekty po zdobyciu gola:

Rocket Pass dzieli się na wersję darmową i Premium:

  • Za Premium (1) trzeba zapłacić, ale oferuje atrakcyjniejsze nagrody w większej liczbie
  • Darmowa (2) zapewnia znacznie mniej przedmiotów - o mniejszej atrakcyjności - ale nie wymaga żadnych opłat

Nagrody otrzymujesz za odblokowane poziomy (stopnie). Twój aktualny stopień (3) widzisz w lewym górnym rogu.

Uwaga: Rocket Pass obowiązuje tylko w trakcie trwania sezonu, w którym wystartował. Gdy rozpoczyna się nowy sezon, twórcy wprowadzają nowy Rocket Pass, a więc nowy pakiet nagród darmowych i Premium.


Rocket Pass - ile kosztuje, jak kupić

Premium Rocket Pass kosztuje 1000 kredytów, a więc specjalnej waluty w grze.

W Rocket League można kupić kilka pakietów kredytów, ale najbardziej zbliżona kwota to 1100 kredytów. Ten zestaw (po którym zostanie ci jeszcze 100 kredytów) wyceniono na 38,61 zł.

Jest też Rocket Pass Premium Zestaw, czyli Karnet Bojowy Premium + natychmiastowe odblokowanie nagród z 12 pierwszych stopni.

Aby kupić Rocket Pass, w menu Karnetu wybierz Konto Premium (4).

W nowym oknie wybierz typ konta (5). Jeśli nie masz wystarczającej liczby kredytów, otworzy się okno ich kupna.

Następnie: Rocket League - schematy: jak tworzyć przedmioty

Spis treści: Rocket League - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Rocket League - obrona bramki, defensywa

O autorze

Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Komentarze