Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Radahn znowu trudniejszy do pokonania. Elden Ring dostało kolejną łatkę

To była tylko pomyłka.

Poziom trudności potyczki z Radahnem, Gwiezdną Plagą, wrócił w Elden Ring do poziomu sprzed aktualizacji 1.03. Modyfikacje w walce wprowadzono rzekomo przez pomyłkę.

Boss uznawany jest - lub był - przez część graczy za jedno z większych wyzwań, inni zaś nie mieli z nim większych problemów (ci drudzy zapoznali się zapewne z naszym poradnikiem).

Dość niespodziewanie, aktualizacja 1.03 sprawiła, że walka stała się nieco łatwiejsza, co jednak przełożyło się tylko na kolejną falę narzekań. Niektórzy sądzili, że poziom trudności powinien być taki sam dla wszystkich, inni krytykowali modyfikacje, ponieważ jeszcze nie doszli do przeciwnika i chcieli sprawdzić się w pierwotnej wersji.

Teraz okazuje się, że będzie im to dane. Kolejna łatka - 1.03.02 - oferuje bowiem tylko jedną zmianę: „Naprawiono błąd w balansie bossa Radahn, Gwiezdna Plaga z aktualizacji 1.03, w której siła niektórych ataków została niechcący zredukowana”.

Aktualizacja 1.03 była dość spora, ułatwiając między innymi śledzenie postaci niezależnych. Wprowadzono też szereg nowych treści, jak nowe etapy w zadaniach.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Elden Ring

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze