Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Polityczna strategia z akcją w piekle. Solium Infernum ma datę premiery

Diabelska biurokracja.

Studio League of Geeks poinformowało, że obiecująca strategia Solium Infernum zadebiutuje 14 lutego przyszłego roku, wyłącznie na PC.

Nietypową produkcję zapowiedziano we wrześniu ubiegłego roku. Bardziej doświadczeni gracze mogą pamiętać, że produkcja o takim samym tytule ukazało się już w 2009 roku, oferując podobne założenia. Mowa o restarcie marki od australijskiego studia, odpowiedzialnego wcześniej za cenione Armello.

Otrzymamy całkiem nową kampanię fabularną dla pojedynczego gracza i asymetryczne rozgrywki sieciowe. Celem będzie zajęcie miejsca na Piekielnym Tronie i przejęcie kontrolę nad zaświatami, kierując jedną z frakcji zamieszkujących to dość mało przyjemne miejsce.

Akcja toczy się w turach na mapie podzielonej na heksagonalne pole, co bez wątpienia przypomina Civilization. Wzorem tej kultowej serii, skorzystamy nie tylko z wojska, ale także z systemów politycznych, szpiegostwa, dyplomacji i zdrady.

Pewną innowacją będzie fakt, że tury rozgrywają się... jednocześnie. Gracze (maksymalnie sześciu) lub sztuczna inteligencja podejmują wybory, których rezultaty „odgrywane” są następnie w tym samym czasie. Twórcy szykują osiem frakcji o unikatowych umiejętnościach i warowniach, a wspomniana struktura nada się idealnie także do potyczek sieciowych, w których gramy zaledwie kilka minut dziennie.

„Na drodze do zwycięstwa stoi piekielna biurokracja Pandaemonium, stolicy piekła. Musisz zręcznie poruszać się po labiryntowych systemach politycznych konklawe - które rządzi wszystkimi upadłymi - unikając przy tym podstępnych spisków innych arcydiabłów” - czytamy w opisie.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Solium Infernum

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze