Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Po krytyce, twórcy przywracają bonusy VIP w Forza Motorsport 7

Będzie po staremu.

Po licznych narzekaniach ze strony graczy, Microsoft i studio Turn 10 wycofali się z kontrowersyjnych zmian w bonusach VIP w grze Forza Motorsport 7.

Wkrótce po debiucie tytułu okazało się, że pakiet VIP - dodawany do droższych edycji - zwiększa zdobywane za każdy wyścig punkty CR, ale tylko za pierwsze 25 startów. W poprzednich odsłonach cyklu nie było takiego ograniczenia.

Co gorsza, twórcy przed debiutem nie informowali, że takie modyfikacje pojawią się w tytule, przez co gracze mogli sądzić, że system będzie przypominał ten z Forza 5 czy 6.

Teraz w długim wpisie na blogu wystosowano przeprosiny i zapewniano, że przepustki VIP będą działały tak samo, jak było w przeszłości.

„Od debiutu we wczesnym dostępie w ubiegłym tygodniu, wszyscy w Turn 10 bacznie przyglądają się opiniom graczy” - zapewnia Alan Hartman, szef odpowiedzialnego za prace studia.

„Najważniejsze jest dla nas podtrzymanie otwartego dialogu ze społecznością. Słyszymy, co macie do powiedzenia i od dzisiaj możecie oczekiwać znaczących zmian”.

„Zdajemy sobie sprawę z frustracji, jaki wśród posiadaczy wydania Ultimate Edition wywołały przepustki VIP. Natychmiast zaktualizowaliśmy opis w Windows Store, by zmniejszyć zamieszanie. Jako szef studia przepraszam za to zakłopotanie i frustracje, jakich mogli doświadczyć gracze”.

W ramach zadośćuczynienia posiadacze VIP otrzymają cztery samochody (2016 Jaguar F-TYPE Project 7 Forza Edition, 2017 Chevrolet Camaro ZL1 Forza Edition, 2017 Acura NSX Forza Edition oraz 2010 Maserati Gran Turismo S Forza Edition) oraz milion jednostek CR.

„Co ważniejsze, zmieniamy bonusy VIP w Forza Motorsport 7. Nowy system będzie działał tak samo jak w Forza Motorsport 6, z podwójną sumą punktów za każdy wyścig” - dodaje Hartman.

„Zaczęliśmy już prace nad tą funkcją i opublikujemy ją tak szybko, jak to tylko możliwe”.

Kwestią otwartą pozostaje teraz kwestia „modów” zwiększających liczbę zdobywanych punktów oraz nie mniej kontrowersyjny system skrzynek z losowymi przedmiotami, co szerzej opisywaliśmy w poniedziałek.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze