Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

PlayStation też zapragnęło mieć swoją filmową reklamę

Odpowiedź na spot Microsoftu?

Sony opublikowało nowy spot reklamowy konsoli PlayStation 5 - po raz pierwszy w wersji „slim” - imponujący iście filmową realizacją i nawiązujący do wielu tytułów ekskluzywnych z biblioteki konsoli. Co ciekawe, podobny materiał opublikował niedawno Microsoft.

Wchodzimy w sezon świąteczny z największym zapasem konsol do kupienia od czasu premiery PS5, w tym z nowym mniejszym modelem” - czytamy we wpisie na blogu PlayStation. „Aby uczcić tę chwilę, zapraszamy graczy z całego świata, by mogli doświadczyć siły emocji i immersji oferowanej przez PS5 z naszą nową reklamą »Feel it Now on PlayStation 5«”.

Nasz najnowszy spot podkreśla bogactwo emocji, jakie gracze odczuwają podczas eksploracji światów gier na PS5, od chwili strachu po spotkaniu twarzą w twarz z Klikaczem w The Last of Us Part 1, poprzez radość ze spotkania Lunaballi w Dziedzictwie Hogwartu, aż po zaprzyjaźnienie się z lodowym wilkiem w Final Fantasy 16” - brzmi opis materiału, który można zobaczyć poniżej.

Oczywiście poza wymienionymi wyżej tytułami, fani PlayStation mogą znaleźć scenki nawiązujące do wielu innych produkcji od deweloperów należących do Sony. Mowa tu między innymi o Returnal, serii Horizon, Marvel’s Spider-Man 2, cyklu God of War czy - co ciekawe - Forspoken, które jako jedna z niewielu gier ekskluzywnych PlayStation spotkała się z dość chłodnym przyjęciem przez graczy i prasę.

Przypomnijmy, że w zeszłym miesiącu podobnie zrealizowaną reklamę opublikował Microsoft - wówczas także mieliśmy do czynienia z bohaterką, która przenosi się do światów różnych produkcji z katalogu „zielonych”. Różnica jednak polega na tym, że o ile w spocie Xboxa protagonistka była obserwatorem migawek z gier, tak w wizji Sony jest ona bohaterką każdej prezentowanej produkcji.

Read this next