Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Peter Molyneux wraca do Godus wraz z oddzielnym trybem RTS

Po miesiącach ciszy.

Przez niemal rok nie słyszeliśmy niemal nic w temacie Godus, kontrowersyjnej gry Petera Molyneux. Do dzisiaj - wraz z publikacją darmowej aktualizacji Godus Wars, koncertującej się na potyczkach.

Wars - wydane na Steamie, w Early Access - to strategia dla pojedynczego gracza, bazująca na elementach podstawowego Godus. Wszyscy posiadacze tej gry otrzymają Wars jako darmowy dodatek, a nowa pozycja zastępuje Godus na Steamie.

Zaczynamy od wskazania gry

Wybieramy bóstwo i wkraczamy do walki przeciwko bogom kierowanym przez sztuczną inteligencję, starając się opanować kolejne kontynenty i - ostatecznie - cały świat. Są też specjalne karty mocy i wzmocnień dla jednostek.

Celem jest podbicie świata

Z Godus zapożyczono modyfikowanie terenu i zarządzania bazami. Równanie okolicy pozwala stawiać konstrukcje generujące punkty wiary, wydawane na kolejne moce i jednostki.

Wielu graczy porzuciło już nadzieje na to, że Godus będzie jeszcze aktualizowane, więc spore rozszerzenie Wars jest na pewno dużą niespodzianką.

22cans zapewnia, że zamierza dalej rozwijać Wars, koncentrując się teraz na wprowadzeniu trybu sieciowej rywalizacji. Następna w kolejce jest opcja „boga bogów”, na którą nadal czeka Bryan Henderson, zwycięzca konkursu Curiosity, a obecnie jedno z bóstw w Godus Wars.

Read this next