Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Niezależne Black Future '88 oferuje lasery i dynamiczną muzykę

Platformowa strzelanka.

Po opisywanym dzisiaj Tunguska: The Visitation, kolejną interesującą produkcją niezależną w poniedziałkowym przeglądzie jest Black Future '88, stawiające na mroczną „przyszłość” futurystycznego roku 1988.

Za prace odpowiada SuperScarySnakes, czyli jednoosobowe studio prowadzone przez Dona Bellengera.

Czas na ucieczkę

W Black Future '88 twórca postawił na mroczną wizję przyszłości z filmów i książek science-fiction wydawanych w latach 80. Są neony, dynamiczna muzyka, przemoc i szybkie tempo akcji.

Wkraczamy do proceduralnie generowanej wieży, starając się dostać na sam szczyt i pokonać jej szalonego właściciela. Po śmierci musimy zaczynać od nowa, za każdym razem znajdując inną broń i wyposażenie.

Budowlę podzielono na sześć specjalnych stref, a za muzykę odpowiada zespół Tremor Low. W planach jest już wydanie ścieżki dźwiękowej na winylu.

Aby dodatkowo spotęgować tempo akcji, każde wejście do wieży potrwa maksymalnie osiemnaście minut, by skłonić gracza do ciągłego parcia do przodu - czy też w górę.

Do tego opcjonalna kooperacja dla maksymalnie dwóch osób.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze