Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Netflix pozazdrościł innym platformom streamingowym. Otworzy sieć sklepów

Z gadżetami i ubraniami z seriali.

Neflix niedługo rozszerzy działalność i zainwestuje w nowy biznesowy projekt. Gigant chce bowiem otworzyć sieć sklepów typu pop-up z gadżetami i ubraniami ze swoich najpopularniejszych produkcji.

Nie jest to bezprecedensowe działanie na rynku platform streamingowych. Na przykład Warner Bros. posiada własne sklepy i parki tematyczne, a Disney zarabia krocie na legendarnych Disneylandach, które oferują szereg atrakcji dla najmłodszych i nie tylko. Netflix postanowił przyłączyć się do tego trendu za sprawą przedsięwzięcia Netflix House.

Już niedługo ulubione przedmioty z widowisk Netfliksa będą szeroko dostępneZobacz na YouTube

Co ciekawe, jak informuje Bloomberg, w placówkach będzie można nie tylko kupić ubrania i gadżety, ale również zjeść oraz napić się, wybierając pozycje z menu inspirowanego serialami i filmami udostępnionymi w serwisie. Platforma planuje też wydarzenia na żywo, instalacje artystyczne i inne, dodatkowe rozrywki, które pozwolą fanom zanurzyć się w uniwersach ulubionych produkcji typu „Stranger Things” czy „Squid Game”.

Netflix otworzy dwie pierwsze lokalizacje Netflix House w USA w 2025 roku, a potem zacznie rozwijać projekt w innych częściach świata. Trudno na dzień dzisiejszy stwierdzić, czy sklepi pojawi się także w Polsce. Pamiętajmy, że platforma uruchomiła w tym roku w Warszawie centrum inżynieryjne, w którym lokalni specjaliści zajmują się globalnym rozwojem serwisu.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Jakub Jusiński

Jakub Jusiński

Autor

Wielki fan kina wojennego i dramatów historycznych. Kuba zajmuje się głównie pisaniem newsów ze świata filmów, seriali i VOD.
Komentarze