Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Naughty Dog przyznaje, że zasługujemy na lepszą jakość The Last of Us Part 1 na PC

I zamierza coś z tym zrobić.

W świetle intensywnej krytyki bardzo słabego portu The Last of Us Part 1 na PC, Naughty Dog opublikowało oświadczenie, w którym przyznaje, że pecetowa wersja gry nie reprezentuje jakości, z którą kojarzone jest amerykańskie studio.

Wiemy, że niektórzy z was nie doświadczyli jakości, której oczekiwaliście od Naughty Dog. Nasz zespół ciężko pracuje nad rozwiązaniem problemów, które obecnie uniemożliwiają niektórym z was doświadczenie gry, aby zapewnić, że osiągnie ona poziom jakości, którego oczekujecie i na który zasługujecie” - napisało studio na Twitterze.

Gra otrzymała już kilka szybkich aktualizacji, a teraz Naughty Dog zapowiada, że w najbliższy wtorek ukaże się kolejny hotfix, który naprawi problemy o najwyższym priorytecie - brak płynności ruchu kamery przy sterowaniu myszą oraz „niektóre” crashe. Natomiast do końca tygodnia deweloperzy przygotują „większy” patch z dodatkowymi poprawkami.

Nasz zespół i nasi oddani partnerzy z Iron Galaxy będą nadal badać i rozwiązywać znane problemy, aby zapewnić wspaniałe wrażenia z The Last of Us Part 1, których oczekujecie” - dodają deweloperzy, zachęcając jednocześnie, by gracze korzystali z najnowszych sterowników Nvidii, AMD i Intela.

Za port gry na PC odpowiada wspomniane już Iron Galaxy - które ma na koncie między innymi nieudaną pecetową wersję Batman: Arkham Knight - a nie sprawdzone już przez Sony studio Nixxes. Ten zespół odpowiada z kolei za przeniesienie na komputery Horizon Zero Dawn oraz Spider-Man i Spider-Man Miles Morales, co udało się znacznie lepiej. Z drugiej strony, Iron Galaxy pracowało też nad pecetowym portem Uncharted: Kolekcja Dziedzictwo Złodziei, które poważnych problemów nie doświadczyło.

The Last of Us Part 1 wciąż nie cieszy się najlepszymi opiniami na Steamie. Średnia ocen jest „mieszana”, przy zaledwie 44 procentach pozytywnych recenzji. Tak słaby stan techniczny i nasycenie bugami to całkowita nowość dla marki - podobne problemy są obce The Last of Us na PlayStation, a Naughty Dog jest kojarzone raczej z perfekcjonizmem, okupionym często tytaniczną pracą i crunchem.


Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?

Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.

Pobierz darmowy fragment i zamów książkę „Legendy gier wideo” w przedsprzedaży »

Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.

Dowiedz się więcej teraz »

Tematy w tym artykule

Obserwuj, by otrzymywać szybkie powiadomienia na e-mail, gdy pojawią się nowe materiały na wybrane tematy.  Zarządzaj powiadomieniami. .

O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.

Komentarze