Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Narracyjne gry single-player nadal są dla nas najważniejsze - zapewnia Sony

Pomimo inwestycji w mobile.

Szef PlayStation Studios - Hermen Hulst - uspokaja, że narracyjne tytuły dla pojedynczego gracza pozostają kluczowym elementem jego firmy, nawet jeśli japońska korporacja szerzej inwestuje w produkcje mobilne.

Zapewnienia padły wczoraj, wraz z ogłaszaniem przejęcia Savage Game Studios, zajmującego się właśnie tytułami przenośnymi. Menedżer chciał zapewne wyprzedzić ewentualną krytykę bardziej zaangażowanych graczy, spoglądających z góry na Androida czy iOS.

„Jak zapewnialiśmy już wcześniej przy okazji planów na konwersje PC, nasze starania poza konsolami w żaden sposób nie zmniejszą naszego zaangażowania w społeczność PlayStation. Nie zmieni się też nasza pasja do tworzenia wspaniałych gier single-player, napędzanych narracją - napisał na oficjalnym blogu.

„Nasze wysiłki w grach mobilnych będą wartością dodaną, zapewniając nowe sposoby dla większej liczby osób, by korzystać z naszych treści, podczas gdy staramy się dotrzeć do nowych osób, które nie znają PlayStation i naszych gier - dodał.

Przejęte wczoraj Savage Game Studios nie ma jeszcze żadnego tytułu w dorobku, lecz zostało założone przez weteranów branży mobilnej. W zarządzie są Michail Katkoff (Rovio, Zynga), Nadjim Adjir (Wargaming, Rovio) oraz Michael McManus (Wargaming, Insomniac).

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze