Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Morning Star ma zrewolucjonizować strzelanki na urządzeniach dotykowych

Nad grą pracuje twórca Halo.

Morning Star ma być nowoczesną strzelanką, podobną do Call of Duty czy Halo. Ale w przeciwieństwie do wspomnianych tytułów, gra studia Industrial Toys ukaże się tylko na urządzeniach mobilnych, wyposażonych w ekrany dotykowe.

Akcja Morning Star toczy się w 2132 roku. Bohater gry, Charlie Campbell, jest członkiem załogi MSRV-Joplin. Nowoczesny statek kosmiczny wyrusza zbadać sygnał SOS. Po dotarciu do źródła - jednego z księżyców Saturna - ekipa odkrywa tajemniczy artefakt obcej cywilizacji. Potężny portal wysyła Charlie'ego i resztę kosmonautów na zrujnowaną planetę Oberon, opanowaną przez krwiożerczą rasę Dust.

Później jest już tylko gorzej - niemal cała załoga ginie, słońce eksploduje, Ziemia zostaje zniszczona, a ludzkość przestaje istnieć. Co teraz? Okazuje się, że wspomniany artefakt to także wehikuł czasu. Charlie musi ruszyć w przeszłość, by zmienić bieg wydarzeń.

Współzałożycielem studia Industrial Toys jest Alex Seropian, wcześniej odpowiedzialny za sukces serii Halo. John Scalzi, autor powieści „Wojna starego człowieka” zajmuje się scenariuszem, a nad grafiką pracuje Mike Choim, związany z gigantami rynku komiksowego - Marvel i DC Comic.

Dla projektantów gry wyzwaniem stało się dostosowanie sterowania dla graczy przyzwyczajonych do konsolowych padów. - Spędziliśmy ostatnie sześć miesięcy na próbach i testach. W końcu się udało. Dopracowane prowadzenie bohatera miało wpływ na inne elementy produkcji, wygląd poziomów, modele broni i przeciwników. Sterowanie było dla nas bardzo ważne - mówi Tim Harris, współzałożyciel Industrial Toys w wywiadzie dla serwisu Joystiq.

Studio chwali się także „pierwszą sztuczną inteligencją na urządzeniach mobilnych”. - To będzie prawdziwe AI. Gracze doświadczą czegoś nowego za każdym razem, gdy zaczną zabawę.

Poza kampanią dla pojedynczego gracza, w Morning Star znajdziemy tryb wieloosobowy. Po premierze twórcy szykują dodatki DLC oraz wsparcie dla społeczności. Całość będzie rozprowadzana w formie epizodów. Za oprawę audiowizualną odpowiada Unreal Engine.

Premiera wiosną 2013 roku, początkowo na urządzeniach firmy Apple - iPhone'ach oraz iPadach. W planach wersja przeznaczona na Androida.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze