Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Która platforma VOD zdaniem klientów jest najlepsza? Są wyniki badań

HBO Max na szczycie rankingu.

W regionie Ameryki Północnej przeprowadzono badania wśród użytkowników platform streamingowych dotyczące poziomu ich satysfakcji z oferowanych usług. Wynika z niego, że nieprzerwanie od trzech lat największym zadowoleniem klientów cieszy się serwis HBO Max.

W ankiecie brano pod uwagę między innymi takie aspekty jak oferta, komfort użytkowania, jakość streamingu, jakość i różnorodność oryginalnych treści czy przydatność systemu sugestii programowych. Ostateczny wynik - wyrażony w procentach - daje nam więc ogólny wskaźnik satysfakcji abonentów z danej usługi.

Według raportu firmy Whip Media, którego wnioski cytuje portal Variety, poziom zadowolenia z serwisu HBO Max (wkrótce Max) wyniósł 88 procent. Pomimo wysokiego rezultatu trzeba jednak zauważyć, że to oznacza spadek o 6 punktów procentowych względem badań z 2022 roku. Na drugim miejscu na podium uplasowało się Hulu z wynikiem 87 procent. W tym przypadku nie doszło do żadnych zmian.

Co ciekawe, HBO zaczęło sprzedawać Netfliksowi licencje na swoje treści, czego przykładem jest serial „Kompania braci”Zobacz na YouTube

Z kolei trzecią pozycję zajęło Disney+, które uzyskało 85 procent (spadek o trzy punkty procentowe w porównaniu do zeszłego roku). Zaskoczeniem może być natomiast szóste miejsce Netfliksa w rankingu. Platforma z czerwonym „N” w logo uzyskała bowiem 77 procent, dając się wyprzedzić takim serwisom jak Paramount+ (79 procent) i Apple TV+ (81 procent).

Warto jednak zaznaczyć, że Netflix uplasował się na pierwszym miejscu pod względem komfortu użytkowania, jak i sugestii programowych, a HBO Max króluje nad konkurencją w kontekście jakości i różnorodności oryginalnych treści.

Read this next