Skip to main content

Zamów kolekcjonerski ALMANACH i odbierz darmową grę na GOG

Odkryj gatunek gier przygodowych, które oczarowały świat.

Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Hideo Kojima o szpiegowskim Physint: „Twoja mama pomyśli, że to film”

Nowa gra w stylu Metal Gear Solid.

Hideo Kojima - twórca serii Metal Gear Solid i Death Stranding - po raz kolejny podkreślił, jak bardzo filmowy będzie jego następny projekt. Szpiegowskie Physint ma być w tej kwestii fenomenem.

Japoński projektant wspomniał o produkcji we fragmencie długiego materiału opublikowanego na oficjalnym profilu Kojima Productions. Fotorealistyczna grafika Physint ma najwyraźniej dobić do tak wysokiego poziomu, że osoby nieobeznane z elektroniczną rozgrywką wezmą grę za film.

- Robimy nowy szpiegowski tytuł akcji we współpracy z Sony - mówi Kojima. - To gra i film jednocześnie, dlatego pracujemy z Sony Pictures. [...] Oczywiście chodzi o grę, ale jeśli akurat przyjdzie twoja mama i zobaczy, jak to w grasz, to pomyśli, że oglądasz film. Nie jestem pewien, jak daleko możemy się z tym posunąć.

Pierwsza zapowiedź nowego projektu.Zobacz na YouTube

Biorąc pod uwagę, że już pierwsze Death Stranding można było momentami uznać bardziej za sekwencję cutscenek przerywanych od czasu do czasu gameplayem, Physint może okazać się prawdziwym fenomenem. Na premierę trzeba będzie jednak poczekać kilka lat, być może nawet do następnej dekady.

- Jest to oczywiście interaktywna gra, ale jednocześnie film - pod względem wyglądu, opowieści, motywów, obsady, aktorstwa, kostiumów i dźwięków. Za pomocą tego tytuły chcemy przekroczyć bariery między filmam i grami - mówił Kojima na styczniowym State of Play.

W tym samym materiale producent przyznał również, że do stworzenia Physint zachęciły go prośby graczy, którzy od lat czekają na pełnoprawną odsłonę serii Metal Gear Solid. Kojima Productions jest w pełni niezależnym studiem, więc Kojima w końcu może dać sie ponieść kreatywności i pasji do filmów.

Read this next