Halo Infinite wciąż zmierza na Xbox One - twórcy zaprzeczają nieoficjalnym informacjom
"Nie wierzcie we wszystko, co przeczytacie".
- Początkowo strzelanka miała ukazać się na premierę Xbox Series X
- Po pierwszym pokazie, fani krytykowali grę za jakość grafiki
Niedawno pojawiły się doniesienia, jakoby Microsoft i 343 Industries mieli rozważać anulowanie Halo Infinite w wersji Xbox One i wydanie produkcji dopiero w 2022 roku. Nieoficjalnym informacjom zaprzeczyli twórcy strzelanki.
Do sprawy odniósł się - odpowiadając na Twitterze na pytanie jednego z internautów - John Junyszek, który w studiu odpowiedzialnym za rozwój serii zajmuje się kontaktami ze społecznością fanów.
„Widzimy wiele fałszywych wycieków, więc proszę, nie wierzcie we wszystko, co przeczytacie. Nie ma żadnych planów zmiany premiery w 2021 roku lub platform docelowych. Tworzymy Halo Infinite w taki sposób, by było jak najlepsze na każdym urządzeniu” - napisał przedstawiciel 343 Industries.
Według nieoficjalnych informacji, autorzy gry rozważają porzucenie wersji Xbox One ze względu na problemy z optymalizacją. Na starszej konsoli Microsoftu produkcja działa podobno w rozdzielczości niższej niż 900p i ma kłopoty ładowaniem obiektów.
Pierwotne plany zakładały, że Halo Infinite ukaże się pod koniec bieżącego roku wraz z Xbox Series X, ale premierę przesunięto na 2021 rok.