Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Halo Infinite zaczyna drugie życia. Szczegóły zimowej aktualizacji

Nadchodzi kooperacja i edytor Forge.

Sporych rozmiarów zimowa aktualizacja Halo Infinite zadebiutuje 8 listopada, wprowadzając sporo elementów oczekiwanych już od premiery, jak kampania w kooperacji.

Tryb fabularny przejdziemy razem z maksymalnie trójką znajomych - choć tylko przez sieć. O porzuceniu planów na zabawę na podzielonym ekranie informowano już jakiś czas temu. Co-op planowano pierwotnie udostępnić wraz z debiutem gry, lecz po licznych opóźnieniach trafił do testów dopiero w lipcu.

Dla części graczy ważniejszą nowością będzie zapewne możliwość powtarzania misji. Brak tej - jak się wydaje - podstawowej funkcji także był często krytykowany przez fanów.

Razem z zimową aktualizacją zadebiutuje także tryb Forge, na razie w wersji beta. Rozbudowany edytor poziomów pozwala tworzyć własne mapy i tryby. W opinii części miłośników cyklu właśnie ten element ma szansę na dobre wskrzesić zainteresowanie trybem multiplayer. Twórcy skąpo dawkują bowiem nowe treści, lecz teraz do darmowej pracy będą mogli ruszyć sami gracze.

Inne ważne zmiany w rozgrywkach wieloosobowych to gruntowne przeprojektowanie systemu zdobywania doświadczenia. Punkty dostaniemy już za samo granie w Halo Infinite, a nie - jak teraz - za wykonywanie wyzwań, co od dawna jest źródłem narzekań wśród społeczności.

Do tego dwie nowe mapy (zbudowane właśnie w Forge) oraz tryb rywalizacji. Przywracanie podstawowych funkcji gry będzie kontynuowane w przyszłym roku. Dla przykładu, 7 marca rozpocznie się trzeci sezon zmagań, w którym pojawi się między innymi opcja... raportowania innych graczy, jeśli oszukują lub uprzykrzają życie.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze