Skip to main content

F1 24 - Belgia: najlepszy setup, ustawienia bolidu

Circuit De Spa-Francorchamps.

Jednym z najważniejszych kluczy do osiągania sukcesów w grze F1 24 jest znalezienie optymalnych ustawień bolidu dla każdego toru. Na tej stronie zamieszczamy najlepszy setup pojazdu dla toru Circuit De Spa-Francorchamps w Belgii. Możecie skorzystać z niego w niezmienionej formie lub potraktować go jako punkt wyjścia i na jego podstawie stworzyć ustawienie dostosowane do własnych preferencji.

Uwaga: ustawienie powstało z myślą o grze z manualną skrzynią biegów i bez włączonych asyst. Zalecana jest gra na kontrolerze lub kierownicy.

Aerodynamika

  • Aerodynamika przedniego skrzydła - 16
  • Aerodynamika tylnego skrzydła - 8

Przekładnia

  • Dos. dyferencjału (wciśnięty pedał gazu) - 50%
  • Dos. dyferencjału (bez wciśniętego pedału gazu) - 70%
  • Hamowanie silnikiem - 70%

Geometria zawieszenia

  • Pochylenie kół przednich - -3,50 stopni
  • Pochylenie kół tylnych - -2,20 stopni
  • Rozbieżność przodu - 0,25 stopni
  • Zbieżność tyłu - 0,25 stopni

Zawieszenie

  • Przednie zawieszenie - 33
  • Tylne zawieszenie - 13
  • Przedni stabilizator poprzeczny - 10
  • Tylny stabilizator poprzeczny - 10
  • Wysok. zawiesz. przód - 20
  • Wysok. zawiesz. tył - 55

Hamulce

  • Ciśnienie hamulców - 100%
  • Balans hamulców przód - 54%

Opony

  • Ciśnienie prawej przedniej opony - 26,0 psi
  • Ciśnienie lewej przedniej opony - 26,0 psi
  • Ciśnienie prawej tylnej opony - 23,0 psi
  • Ciśnienie lewej tylnej opony - 23,0 psi

Następnie: F1 24 - Holandia: najlepszy setup, ustawienia bolidu

Spis treści: F1 24 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: F1 24 - Węgry: najlepszy setup, ustawienia bolidu

Zobacz także