Skip to main content

Elex 2 - Agent Albów: Buzz, Zamek (2)

Udajemy się do Zamku Kleryków z Zarikiem i przedzieramy się przez tunel.

Kiedy Jax i Zarik opuszczą Depozytorium, ich celem jest dotarcie do siedziby Kleryków - Zamku - gdzie prowadzi trop w sprawie wybuchu silosu w mieście Albów.


Na tej stronie:


Odprowadź Zarika do Kleryków

Podczas podróży do Zamku natkniecie się na różne przeszkody, takie jak pozbycie się szczurokłów, wykolejeńców, skalnych smoków, aż w końcu traficie do tunelu, gdzie powita was Weronika, która zaprowadzi was do Buzza (1).

Nagrody: 130 + 340 + 300 + 170 +75 PD


Buzz; Pancerz Zarika

Buzz nie będzie chciał Was puścić wolno, dopóki nie spełnicie jego życzenia - chce otrzymać pancerz Zarika. Możesz rozmówić się z Zarikiem, ale ten nie będzie skłonny, by rozstać się z elementem swojego ubioru. Możesz tę sprawę rozwiązać na dwa sposoby:

  • zaatakować Buzza - wówczas musisz zabić wszystkich bandytów, którzy znajdują się w tym pomieszczeniu; ten wybór wiąże się ze znacznym wzrostem poziomu Zniszczenia.
  • zapłacić Buzzowi 500 kryształków - zanim mu zapłacisz, warto najpierw porozmawiać z Zarikiem i powiedzieć mu, że nie przeżyjecie ataku, wówczas otrzymasz od niego 500 kryształków - tyle, ile musisz zapłacić Buzzowi; to rozwiązanie wiąże się ze znacznym spadkiem poziomu Zniszczenia.
  • Możesz także zabrać kryształki od Zarika, a potem zaatakować Buzza - dzięki temu będziesz 500 kryształków na plusie.

Następnie opuście tunel i idź w stronę siedziby Kleryków.

Nagrody: 75 PD


Dochodzenie u Kleryków; Idź za Alex do Hagena

W końcu dotrzecie do Zamku Kleryków. Zarik nie będzie chciał wejść z tobą, więc od tej pory musisz radzić sobie sam.

Jeśli wcześniej nie byłeś/aś w Zamku, na wejściu powita się Alex, która może cię oprowadzić po mieście, ale wcześniej pokaż jej identyfikator Skibora, który otrzymałeś od Zarika.

Wspólnie z Alex zwiedzicie kolejne części Zamku, aż w końcu dotrzecie do Hagena.

Nagrody: 200 + 340 PD


Zdobądź dziennik produkcyjny

Hagen (A) zleci ci zdobycie dziennika produkcyjnego. Idź do celu zadania (B).

Porozmawiaj z Keno (2). Powiedz mu, że przysłał cię Hagen i potrzebujesz dziennik produkcyjny. Otrzymasz od niego klucz do skrzyni Keno.

Następnie otwórz skrzynię, która znajduje się na podwyższeniu (3). Wewnątrz - oprócz dziennika - znajdziesz 1000 elexitu i mały niebieski kamień. Zabierz ze skrzyni tylko dziennik produkcyjny!

To zadanie jest testem - Hagen bowiem sprawdza twoją uczuciowość i będzie wiedział, jeśli ukradniesz kryształki. Odnieś Hagenowi dziennik produkcyjny, a ten wyjawi ci prawdę. Możesz mu powiedzieć, że Skibor chciał skonstruować bombę. Jax za to dowie się, że Klerycy nie mieli nic wspólnego ze sprawą wybuchu silosu w Depozytorium.

Opuść Zamek i porozmawiaj z Zarikiem (C) - przekaż mu informacje, jakie zdobyłeś u Kleryków. Zarik natomiast wpadnie na nowy trop w sprawie Skibora. Udajcie się teraz Krateru (przeniesiecie się tam od razu, gdy zgodzisz się na dalszą podróż).

Nagrody: 150 +170 PD

Następnie: Elex 2 - Agent Albów: Krater, Viper

Spis treści: Elex 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Elex 2 - Agent Albów: Skibor, Zarik

Zobacz także