Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Diablo 4 - zamiana używanej broni w walce

Czy można zmienić używaną broń w trakcie bitwy.

Wielu bohaterów w Diablo 4 potrafi władać różnymi rodzajami broni, jak topory, buławy, łuki czy miecze. Rzadko kiedy jeden typ oręża jest wystarczający do walki w każdych warunkach, ze względu na zasięg, szybkość ataku czy cechy specjalne. Tu dowiesz się, jak zmienić aktualnie używaną broń w trakcie rozgrywki.

Na tej stronie:

Używanie więcej niż jednego oręża

Praktycznie każdy bohater posługuje się więcej niż jedną bronią. Możesz podglądnąć aktualnie używane zaglądając do ekwipunku. Warto jednak skupić się na jednej bądź dwóch: wraz z częstym używaniem oręża, wzrasta biegłość w posługiwaniu się nim, co gwarantuje zwiększoną efektywność. Szczególnym przypadkiem jest Barbarzyńca, który potrafi korzystać z większości broni dostępnych w grze.

Problem pojawia się, gdy chcesz grać dwoma toporkami, a twoja postać w tej chwili dzierży wielki miecz. W Diablo 4 każdy atak, w tym „podstawowy” jest umiejętnością. Nie każda umożliwia aktywację z wykorzystaniem dowolnej broni (nie możesz strzelać z łuku trzymając w ręku sztylet). Zamiana oręża następuje automatycznie - bohater sam wyciąga odpowiednie narzędzie, gdy używasz umiejętności.

Zmiana broni na PC

Masz jednak możliwość wyboru, która broń z ekwipunku ma być używana przy wywołaniu wybranej umiejętności. Otwórz okno zdolności (1) klawiszem A, potem najedź kursorem na ikonę umiejętności (2) z pasku szybkiego wyboru i poczekaj, aż wyskoczy okienko informacyjne (3). Wciśnij środkowy przycisk myszy, aby przełączać się między orężem, które posiada twoja postać. Od teraz każde użycie umiejętności spowoduje zamianę broni i użycie tej, którą określiłeś.

Zmiana broni na konsoli / padzie

By zmienić broń korzystając z pada: otwórz ekwipunek i przełącz się na boczną zakładkę Zdolności, używając tylnych przycisków kontrolera - RB / R2. Naciśnij lewą gałkę, by przejść do ekranu przypisywania umiejętności. Gdy znajdziesz zdolność, którą chcesz dostosować, wybierz ją i gdy pojawi się dodatkowe okno (4) naciśnij X / kwadrat, by przełączać się między broniami dostępnymi dla tej umiejętności.

Pamiętaj, że nie każda zdolność pozwala na używanie tych samych broni. Szczegóły poznasz przeglądając drzewko umiejętności. W opisany powyżej sposób będziesz w stanie dzierżyć również dwie bronie jako barbarzyńca.

Następnie: Diablo 4 - maksymalny poziom postaci

Spis treści: Diablo 4 - Poradnik, Solucja

O autorze

Patrick Homa