Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Alan Wake 2 - Przyzwanie: plaża, zamknięta cela, klatka

Return 7. Pokonaj Zgrzyta na plaży.

W rozdziale Return 7: Przyzwanie jako Saga Anderson porozmawiaj z agentką Estevez oraz Casey'em, gdy pokonałeś Zgrzyta. Rozpoczynając to zadanie w Alan Wake 2 zmierzasz ku zakończeniu gry, o czym zostaniesz ostrzeżony. Jeśli chcesz poznać dokładniej historię Alana, ukończ najpierw jego wątki fabularne przed kontynuowaniem.


Na tej stronie:


Rytuał na plaży

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, udaj się do cel więziennych, gdzie znajdziesz zamkniętą celę (otworzysz ją kluczem od Estevez), w której znajdują się wskazówki umożliwiające popchnięcie do przodu dochodzenia na tablicy w Miejscu Umysłu.

Po rozmowie z Estevez wyruszysz do lasu, by wykonać rytuał. - twój samochód stoi przed Elderwood Palace Lodge Do tego momentu warto wykonać wszystkie rozdziały Alana, by utrzymać płynność w drodze do zakończenia. Nie zapomnij przygotować się. Potrzebujesz szczególnie medykamentów.

Po wyjściu z auta przeładuj bronie, przygotuj dostęp do nich. Idź w dół, w kierunku plaży (prowadzi tam jedna droga). Walcz z opętanymi aż do zakończenia utworu. Nie musisz zabijać wszystkich wrogów, lecz gdy pojawi się ich zbyt wielu, nie będziesz miał gdzie uciec. Co ważne, Casey i Estevez będą podawać ci amunicję i oświetlać nieprzyjaciół. Współpracuj z nimi i trzymaj się światła.


Zgrzyt - jak uwięzić w klatce

Do tego fragmentu rozdziału powrócisz po zakończeniu Initiation 9: Zniknął jako Alan, który samoczynnie aktywuje się po pokonaniu fali wrogów na plaży. Na czas walki warto skorzystać ze strzelby lub pistoletu, by zachować wysoką mobilność. Zaciągnij przeciwnika przed reflektory i strzelaj, aż stanie w miejscu i rozpocznie regenerację.

W tym czasie obróć dwie lampy (1), które znajdują się obok siebie niedaleko klatki (2). Nie jesteś w stanie obrócić jednej podczas pojedynczego unieruchomienia Zgrzyta.

Gdy jednak ci się powiedzie, wejdź do wspomnianej klatki i poczekaj aż dojdzie do ciebie boss. Wtedy wykonaj unik i wyjdź z klatki, a starcie zakończy się.

Następnie: Alan Wake 2 - Zniknął: pomnik Alice, projektor

Spis treści: Alan Wake 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Alan Wake 2 - Film Zane'a: kino poetów, radiowóz, uliczka, kabina

Read this next