Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wyścigi w świecie Disneya dostały datę premiery

W płatnym wczesnym dostępie.

Disney Speedstorm - a więc gra wyścigowa w bajkowym uniwersum - trafi do fazy wczesnego dostępu już 18 kwietnia 2023 roku. Możliwość sprawdzenia tytułu otrzymają jednak wyłącznie gracze, którzy zakupią odpowiedni zestaw preorder.

Produkcja zmierza na komputery osobiste i konsole PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S oraz Switcha. Grać będziemy mogli solo, ze znajomymi lub w sieci. Jak sama nazwa wskazuje, studio Gameloft tworzy konkurencję dla serii Mario Kart. W tym przypadku wcielimy się jednak w bohaterów z uniwersum Disneya i Pixara.

Za kółko wsiądą więc postacie, takie jak Myszka Miki, Kaczor Donald, Shrek, Mike i Sulley z „Potwory i spółka” oraz wiele innych. Każda wyróżni się własnymi statystykami oraz umiejętnościami, które wykorzystamy w wyścigu. Nie zabraknie także tras inspirowanych kultowymi bajkami oraz opcji personalizacji rozgrywki.

Choć produkcja powstaje z myślą o trybie free-to-play, opcję przetestowania wczesnego dostępu otrzymają wyłącznie gracze, którzy skuszą się na zakup jednego z trzech preorderów. Pakiet Fundatora, czyli najtańsza opcja za 129,99 złotych, zapewni dodatkowo garść elementów kosmetycznych oraz dwóch kierowców - Myszkę Miki i Kaczora Donalda.

Pełną rozpiskę zawartości droższych pakietów znajdziemy bezpośrednio na stronie gry. Data premiery pełnej wersji pozostaje na ten moment nieznana. Twórcy obiecują za to regularne wsparcie tytułu w postaci aktualizacji z nowymi kierowcami, lokacjami oraz elementami kolekcjonerskimi.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Disney Speedstorm

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC, Nintendo Switch

O autorze
Awatar Nikodem Idziak

Nikodem Idziak

News Writer

Kolekcjonuje wszystko, co bezużyteczne - od platynowych trofeów, po butelki po winie. Zakochany w RPG-ach, ambiencie i twórczości Boba Rossa.
Komentarze