Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

WWE 2K18 z datą premiery na PC

Po raz pierwszy w historii serii razem z wydaniami konsolowymi.

2K Games ogłosiło, że symulator amerykańskich zapasów WWE 2K18 zadebiutuje na PC już w połowie przyszłego miesiąca, 17 października.

Tego samego dnia ukażą się potwierdzone już odsłony PS4 i Xbox One, co znaczy, że po raz pierwszy w historii serii gracze na komputerach osobistych nie będą musieli czekać dłużej.

Fajny ręcznik

W przeszłości zawsze dochodziło do mniejszego lub większego opóźnienia. WWE 2K15 to październik 2014 r. na konsolach i kwiecień 2015 r. na PC; 2K16 to październik 2015 r. na konsolach i marzec 2016 r. na PC; a 2K17 to październik 2016 r. na konsolach i luty 2017 r. na PC.

Tym razem zwolennicy konsol mogą otrzymać tylko cztery dni przewagi. Taki wcześniejszy dostęp zapewnia bowiem zakup wydania Deluxe Edition, które nie jest dostępne na komputerach osobistych. W zestawie jest także przepustka sezonowa i dodatkowe postacie.

Tegoroczna odsłona to po raz kolejny współpraca studia Yuke's oraz Visual Concepts. W planach na późniejszą jesień tego roku jest jeszcze jedna nowość - odsłona Nintendo Switch. To także pierwsza część, która nie pojawi się na PS3 i X360.

Innowacje w rozgrywce to między innymi mecze dla maksymalnie ośmiu zawodników, a także odświeżenie trybu Royal Rumble o nowe mechaniki, ciosy kończące i animacje. Są też zmodyfikowane chwyty, pozwalające umieścić przeciwnika w wybranym miejscu.

Jeszcze bardziej rozbudowano edytor scen, wraca też tworzenie meczów z WWE 2K14. W MyCareer możemy swobodnie eksplorować kulisy, tworząc sojusze i konflikty z innymi zapaśnikami. Prawie jak w grze RPG.

Twórcy zapowiadają także nowy silnik graficzny, choć modyfikacje nie będą zapewne zbyt przełomowe. Mowa o lepszej pracy kamery, poprawionym oświetleniu, teksturach i modelach.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze